ΦόρουμΑρχικήΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012   Τρι Δεκ 27 2011, 08:08

Σ' αυτό το θέμα αναρτώνται οι ύλες των μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου


Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την ύλη, μπορείτε να γράψετε σε αυτό το θέμα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Irini
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 894 Ηλικία : 23

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012   Τρι Ιαν 10 2012, 13:29

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ


Χειμερινό εξάμηνο 2011-12

Αναγνωστάκη Λήδα, Παπαδοπούλου Καλλιρρόη


ΥΛΗ


1. Η επιστήμη της ψυχολογίας
• Ορισμός
• Σύγχρονα θεωρητικά πλαίσια στην ψυχολογία
• Τομείς στην ψυχολογία
• Μεθοδολογία και έρευνα
2. Οι βιολογικές βάσεις της συμπεριφοράς
• Το νευρικό σύστημα και οι υποδιαιρέσεις του
• Νευρώνες, μεταβίβαση, νευροδιαβιβαστές
3. Αντίληψη
• Τι είναι αντίληψη
• Οπτική αντίληψη και προσοχή (εκτός ύλης: βιολογικές βάσεις αντίληψης και προσοχής)
• Αντιληπτικές ικανότητες των βρεφών και ανάπτυξη της αντίληψης
4. Μάθηση
• Ορισμός και προσεγγίσεις της μάθησης
• Κλασσική εξαρτημένη μάθηση
• Συντελεστική μάθηση
• Περίπλοκη-ενορατική μάθηση
(εκτός ύλης: νευρολογικές βάσεις της μάθησης)
5. Μνήμη
• Τι είναι μνήμη
• Κωδικοποίηση, αποθήκευση, ανάσυρση
• Παράγοντες που επηρεάζουν τη μνήμη
• Είδη μνήμης (βραχύχρονη ή μνήμη εργασίας, μακρόχρονη μνήμη)
6. Ατομικές διαφορές: προσωπικότητα και νοημοσύνη
• Ατομικές διαφορές: γενετικοί και περιβαλλοντικοί παράγοντες
• Αξιολόγηση ατομικών διαφορών: χαρακτηριστικά μιας καλής αξιολόγησης
• Θεωρίες προσωπικότητας (Ψυχαναλυτική, Ανθρωπιστική/ Φαινομενολογική, Συμπεριφοριστική (και Κοινωνική Μάθηση), Γνωστική
• Αξιολόγηση προσωπικότητας
• Νοημοσύνη-Αξιολόγηση νοημοσύνης
7. Κοινωνική ψυχολογία – Κοινωνική συμπεριφορά
• Στάσεις και αλλαγή στάσεων
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Admin
Διαχειριστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 885 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012   Τετ Ιαν 11 2012, 09:21

ευχαριστουμε πολύ Ειρήνακι! thank you thank you
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://teaph-athens.forumgreek.com
Irini
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 894 Ηλικία : 23

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012   Πεμ Ιαν 12 2012, 04:19

Παρακαλώ!! :flower:
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
elenaki22
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 304 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012   Πεμ Ιαν 19 2012, 13:58

Υλη μαθηματος: προφορικός και ο γραπτός λόγος στην αναπηρία
http://www.ecd.uoa.gr/pdf%20ili/119.pdf

Υλη μαθηματος: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

http://www.ecd.uoa.gr/pdf%20ili/304.pdf
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012   Δευ Ιαν 23 2012, 05:43

Εισαγωγή στην ειδική αγωγή
http://www.ecd.uoa.gr/pdf%20ili/109.pdf

Ανάπτυξη του λόγου
http://www.ecd.uoa.gr/pdf%20ili/204.pdf

Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην προσχολική εκπαίδευση
http://www.ecd.uoa.gr/pdf%20ili/512.pdf
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Admin
Διαχειριστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 885 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012   Τετ Ιαν 25 2012, 10:31

Θεωρίες μουσικής και κινητικής αγωγής
2shared.com 601.html

Γραπτές εξετάσεις: Οι διαλέξεις κατά τη διάρκεια των μαθημάτων καθώς και τα κείμενα που είναι αναρτημένα στην η-τάξη.
• Πίνακας της L. Green
• Σημειώσεις από το βιβλίο 'Παραδοσιακά Τραγούδια για παιδιά
• Επιμόρφωση και Μουσική Αγωγή, Μουσική Αγωγή και παιδαγωγικές ακαδημίες (Απόσπασμα από το βιβλίο 'Διδακτική Εμπειρία και Παιδαγωγική Θεωρία' )
• Άρθρο για τη φωνή, Κ. Τσαχουρίδης
• Φθογγονεύματα
• Πολιτισμός - Τέχνη: Θεωρητικό πλαίσιο και εκπόνηση δραστηριοτήτων
• Εθνομουσικολογία και Μουσική Εκπαίδευση. Διάλεξη Σοφίας Σβάρνα, Μουσικολόγου
• Ανθρώπινη φωνή και νέα μέσα. Διάλεξη Γεωργίας Τριανταφύλλου Μουσικολόγου
• Μουσικά παραδείγματα.pdf
• Παιδικά Τραγούδια Θράκης
• Τσαφταρίδης, Ν. (2000). Πόσο ελληνική είναι η ελληνική έκδοση του Orff-Schulwerk. Στο Περιοδικό Μουσική Εκπαίδευση, ειδική έκδοση Πρακτικά του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση. Vol 2. No 7. Φθινόπωρο 2000. σσ. 110-1
• Ακούγοντας Μουσική: Μια προσέγγιση μέσα από τον κόσμο των μεμβρανοφώνων
• http://www.nissos.gr/nea_more.asp?newId=63 Μουσική-Κίνηση-Λόγος (το γλωσσάρι)


Προφορικές εξετάσεις: τουλάχιστον 2 τραγούδια από όσα έχουν διδαχθεί κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.


Κατασκευές μουσικών οργάνων
2shared.com 602.html

Το θεωρητικό μέρος από τις διαλέξεις, κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, τα έγγραφα από την η-τάξη και τα όργανα που έχουν κατασκευαστεί.

Κρουστά μουσικά όργανα και ηχογόνες πηγές. Μια παιδαγωγική προσέγγιση της μουσικής (Εργαστήριο)
2shared.com 606.html

Η ύλη περιλαμβάνει:
• Τη γνώση, χρήση και εφαρμογή των α) λέξεων μέτρου, β)ρυθμικών συλλαβών, γ)αξιών και δ) συλλαβών παιξίματος
• Παίξιμο σε ομάδες 3 ατόμων (ξυλάκια, bendir) ρυθμών οι οποίοι έχουν διδαχθεί στην διάρκεια του εξαμήνου από το βιβλίο «Το τουμπελέκι και οι ρυθμοί του» του Λευτέρη Παύλου. Όποια ομάδα θέλει μπορεί να ετοιμάσει μια «σουϊτα 3 ρυθμών» δικής τους επιλογής (επιλογή τριών ρυθμών από το βιβλίο τα οποία θα τα παίξουν ως ένα κομμάτι χωρίς να υπάρξει κενό από τον έναν ρυθμό στον άλλον).
• Γραπτή εξέταση dicteé με τις αξίες που έχετε διδαχθεί
1. q= n= Ee= y = Q = m = M = O= o
2. eqe= h= t = qq
Το (1.) αντιστοιχεί σε μία μονάδα (παλμό ή μέρος του μέτρου) και το (2.) σε δυο μονάδες (παλμούς ή μέρη του μέτρου)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://teaph-athens.forumgreek.com
Irini
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 894 Ηλικία : 23

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012   Πεμ Ιαν 26 2012, 16:13

Η κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού
http://www.ecd.uoa.gr/pdf%20ili/217.pdf

Εισαγωγή στην κοινωνιολογία
http://www.ecd.uoa.gr/pdf%20ili/301.pdf

Εισαγωγή στην παιδική λογοτεχνία
http://www.ecd.uoa.gr/pdf%20ili/704.pdf

Ελληνική ιστορία, 19ος αιώνας
http://www.ecd.uoa.gr/pdf%20ili/707.pdf

Ελληνική ιστορία, 20ος αιώνας
http://www.ecd.uoa.gr/pdf%20ili/711.pdf
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Irini
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 894 Ηλικία : 23

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012   Σαβ Ιαν 28 2012, 15:34

Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
http://www.ecd.uoa.gr/pdf%20ili/101.pdf
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012   Τρι Ιαν 31 2012, 11:41

Εισαγωγή στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση


Περιεχόμενο

Οι έννοιες του περιβάλλοντος, της οικολογίας, του περιβαλλοντικού ζητήματος, της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, της εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη.
Τα περιβαλλοντικά ζητήματα: το φαινόμενο του θερμοκηπίου, το νέφος, η όξινη βροχή.
Η οικονομική ανάπτυξη, το περιβάλλον και η αειφορία.
Η εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία.
Στόχοι και Χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία


Πηγές (μεταξύ άλλων)

Το έντυπο υλικό που έχει διανεμηθεί κατά τη διάρκεια των μαθημάτων ή/και έχει αναρτηθεί

Από τα βιβλία

«Εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία»

« Περιβαλλοντική Εκπαίδευση»
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012   Δευ Φεβ 06 2012, 10:21

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ:




1.Για όσους συμμετείχαν στη βιωματική διαδικασία:

α΄ Θα εξεταστούν γραπτώς με απαντήσεις σε ερωτήσεις που σχετίζονται με το σχεδιασμό μιας διδασκαλίας και αφορούν θέμα, αφορμή, στόχος, χρόνος αξιοποίησης, θεατρικές τεχνικές για την αξιοποίηση του υπό ερεύνηση θέματος.

Όλες οι απαντήσεις σχετίζονται ή αντλούνται από τις σημειώσεις που προμηθεύονταν στη διάρκεια των μαθημάτων.

β΄ Θα παρουσιάσουν με την ομάδα τους το χορο-θεατρικό στιγμιότυπο των ονομάτων τους ( κραυγή ) και δρώμενο στο θέμα : φτώχεια – πλούτος.

Θα παραδώσουν επίσης ως ομάδα το σενάριο και το κολλάζ μαζί με τις φατσούλες από την ιστορία του ονόματός τους.



2. Για όσους δεν παρακολούθησαν το μάθημα:

Θα εξεταστούν γραπτώς:

Οι φοιτητές του ΠΤΔΕ από τα βιβλία:

Πολιτιστικές εκδηλώσεις στο σχολείο στις σελ.15- 125
Το θέατρο στο σχολείο. Μέθοδοι διδασκαλίας και εφαρμογής» κεφ. 1, 2, 4
Οι φοιτητές του ΤΕΑΠΗ από τα βιβλία:

Πολιτιστικές εκδηλώσεις στο σχολείο στις σελ.15- 125
Θέατρο και Παιδεία στις σελ. 417 – 507
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012   Δευ Φεβ 06 2012, 10:22

“ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΡΣΗΣ ΤΩΝ ΕΜΦΥΛΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ”




Η εξέταση θα γίνει προφορικά από τα βιβλία:


1. Fantasyland. Θέατρο για παιδικό και νεανικό κοινό

Κεφ. ΙΙ σσ. 99 – 189

Κεφ. ΙV σς .254 -279



2. Το θέατρο ως πρακτική τέχνη στην εκπαίδευση σσ. 225-328
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Η ύλη των μαθημάτων-
Μετάβαση σε: