ΦόρουμΑρχικήΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Ανάπτυξη του λόγου

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
elenaki22
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 304 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Ανάπτυξη του λόγου   Πεμ Φεβ 02 2012, 09:42

Στο μάθημα Ανάπτυξη του λόγου της κυρίας Κατή, η δομή των εξετάσεων είναι 20 ερωτήσεις σωστού-λάθους. Προσοχή! Υπάρχει αρνητική βαθμολογία και γι' αυτό πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί. Να διαβάζετε πολύ καλά τις ερωτήσεις διότι σε πολλές από αυτές υπάρχουν αρκετές παγίδες. Για ο,τιδήοτε χρειαστείτε, μπορώ να βοηθήσω!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-Katerina-
Νήπιο
Νήπιο


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 4 Ηλικία : 19

ΔημοσίευσηΘέμα: Θέματα Ιουνίου 2016   Πεμ Ιουν 30 2016, 04:12

Θέματα Ιουνίου 2016

Ήταν 20 ερωτήσεις Σ-Λ με αρνητική βαθμολόγηση. Δεν τις θυμάμαι όλες ακριβώς αλλά θα γράψω όσες θυμάμαι:

1. Είναι ευκολότερο για τα παιδιά να αφηγηθούν ένα προσωπικό βίωμα από ένα παραμύθι το οποίο έχουν ξανακούσει.
2. Ήταν γύρω στις 2 τέτοιες ερωτήσεις, είχε παραδείγματα λαθών των παιδιών και έπρεπε να επιβεβαιώσουμε ή όχι το αν είναι μορφολογικά, σημασιολογικά ή λάθη άρθρωσης. Οπότε να ξέρετε τι είναι το κάθε είδος λαθών.
3. Παιδιά μέχρι και 8 ετών έχουν προβλήματα με την αφήγηση κυρίως λόγω δυσκολιών στη σύνταξη και τη γραμματική.
4. Οι γλωσσικές ικανότητες χωρίζονται σε κειμενικές, πραγματολογικές και κειμενιογλωσσικές.
5. Τα λάθη των παιδιών στη γραμματική αποδεικνύουν πως γνωρίζουν κάποιους κανόνες και τους εφαρμόζουν.
6. Εκφραστικός και αναφορικός λόγος, έλεγε πως κάποιος από τους δύο είναι ευκολότερος για τα παιδιά.
7. Το ίδιο και για τον πλαισιωμένο και αποπλαισιωμένο λόγο.
8. Η κοινωνική προέλευση των παιδιών επηρεάζει το κατά πόσο καλά γνωρίζουν τη γλώσσα τους.
9. Όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από την κοινωνική προέλευση, πάνε στο δημοτικό με περίπου τις ίδες επικοινωνιακές ικανότητες.
10. Έλεγε για τις κειμενικές ικανότητες και αν μια τηλεφωνική συνομιλία και κάτι άλλο που μου διαφεύγει ανήκουν σε αυτές.
12. Ο ορισμός της επικοινωνιακής ικανότητας.
13. Η ακουστική αντίληψη αργεί ν'αναπτυχθεί.
14. Ερώτηση σχετικά με το Νατιβισμό και τον Κονστρουκτιβισμό. Να μάθετε καλά τη διαφορά τους.
15. Και για τη μάθηση του λεξιλογίου είναι απαραίτητη η μάθηση ενός συστήματος.
16. Κάτι σχετικά με τη χειρονομία του δειξίματος και τη σχέση του με την γλωσσική ανάπτυξη.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Ανάπτυξη του λόγου
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: