ΦόρουμΑρχικήΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
elenaki22
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 304 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη   Πεμ Φεβ 02 2012, 09:51

Στο μάθημα Περιβαλλοντική Εκπαίδευση της κυρίας Φλογαϊτη, η δομή των εξετάσεων είναι ερωτήσεις σωστού-λάθους. Υπάρχει αρνητική βαθμολογία, οπότε να είστε ακόμη πιο προσεκτικοί. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις σημειώσεις της καθηγήτριας και κυρίως στα φυλλάδια εκείνα που έχει δώσει κατά τη διάρκεια των μαθημάτων!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χριστίνα
Ενήλικας
Ενήλικας


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 258 Ηλικία : 29

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη   Τρι Ιουλ 15 2014, 09:03

1. Βασικός σκοπός της ΠΕ/ΕΑΑ είναι η νοηματοδότηση, η επινόηση και η επίτευξη της αειφόρου ανάπτυξης.
2. Η Α.Α. σημαίνει να διατηρούμε το σημερινό μοντέλο της οικονομικής ανάπτυξης για πάντα.
3. Η αειφορία ως πολιτική έννοια διαφέρει ως περιεχόμενο ανάλογα με το ιδεολογικό υπόβαθρο όσων επιθυμούν να την ορίσουν, να την προσαρμόσουν και να την εφαρμόσουν.
4. Η ΠΕ/ΕΑΑ οφείλει να λειτουργήσει μεταξύ άλλων ως μηχανισμός μάθησης των ιδεών και ορισμών της αειφορίας που προέρχονται από τον ΟΕΗ.
5. Η ήπια αειφορία ευνοεί τη συγκέντρωση της εξουσίας στη βάση όπου οι πολίτες συμμετέχουν στο σχεδιασμό πολιτικών και λήψη αποφάσεων.
6. Οι υποστηρικτές της Α.Α. θεωρούν ότι η προστασία του περιβάλλοντος και η οικονομική ανάπτυξη πρέπει να είναι αντιθετικές έννοιες.
7. Κάτι για τη συστημική προσέγγιση ενός συστήματος.
8. Η αύξηση της παραγωγής προϊόντων στο σύγχρονο οικονομικό σύστημα συμβαδίζει με την αύξηση των αποβλήτων στο περιβάλλον.
9. Ο βασικός μηχανισμός που στηρίζει τη λειτουργεία της σύγχρονης οικονομίας είναι η οικονομία της αγοράς.
10. Οι έννοιες Φύση και Περιβάλλον, στο πλαίσιο της ΠΕ/ΕΑΑ πρέπει να έχουν την ίδια σημασία και το εννοιολογικό τους περιεχόμενο να ταυτίζεται.
11. Βασικές αρχές της Α.Α. είναι η οικονομική αύξηση, η παραγωγική μεγιστοποίηση και η συσσώρευση κεφαλαίου.
12. Η εκπαίδευση για την Α.Α. είναι η νέα γενιά περιβαλλοντικής εκπαίδευσης εμποτισμένη με την ιδέα της αειφορίας.
13. H αειφόρος οικονομική ανάπτυξη είναι βασική αιτία της σύγχρονης περιβαλλοντικής κρίσης.
14. Οι βασικές αξίες του σύγχρονου μοντέλου οικονομικής ανάπτυξης είναι η αλληλεγγύη και η κοινωνική δικαιοσύνη.
15. Βασική ιδέα της ισχυρής αειφορίας είναι η αποδοτικότερη τεχνολογία και η βελτίωση των τιμών.
16. Ένα σύστημα είναι το άθροισμα των μερών που το συγκροτούν.
17. Η αναλυτική σκέψη είναι εργαλείο για την αντίληψη της πολυπλοκότητας.
18. Η κριτική σκέψη είναι η νοητική λειτουργία που μας επιτρέπει να επικρίνουμε την κοινωνία και τους συνανθρώπους μας για τα διάφορα θέματ.α
19. Διεπιστημονική προσέγγιση ενός περιβαλλοντικού ζητήματος σημαίνει ότι πολλές επιστήμες, από την δική τους πλευρά, προσεγγίζουν το ζήτημα.
20. (Κάποια μου διέφυγε, συγχωρίστε με!)

Η κάθε σωστή απάντηση πιάνει 1 βαθμό, η κάθε λάθος -0.7. Στο τέλος βγαίνει το σύνολο και διαιρείται διά του δύο για τον τελικό βαθμό.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cgi.di.uoa.gr/~std03188/
 
Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: