|
| | Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 | |
| | Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
asimeniasfika Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 466 Ηλικία : 32
| Θέμα: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Παρ Ιουν 07 2013, 02:52 | |
| Σ' αυτό το θέμα αναρτώνται οι ύλες των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την ύλη, μπορείτε να γράψετε σε αυτό το θέμα | |
| | | asimeniasfika Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 466 Ηλικία : 32
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Παρ Ιουν 07 2013, 02:52 | |
| Εισαγωγή στους κώδικες του θεάτρου. Θεωρία και Πράξη
Συγγράμματα:
1. Θ. Γραμματάς, Θέατρο και Παιδεία, Αυτοέκδοση, Αθήνα 2009 (6η έκδοση) (I.D.178)
Σελ. 425-500
2. Θ. Γραμματάς, Εισαγωγή στην Ιστορία και τη Θεωρία του Θεάτρου, Εξάντας, Αθήνα, 2012 (I.D.12442645)
Σελ. 79-138 | |
| | | asimeniasfika Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 466 Ηλικία : 32
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Παρ Ιουν 07 2013, 03:03 | |
| Ανάπτυξη του παιδιού ΙΙ
Διδάσκουσες Ρ. Παπαδοπούλου (Α-Κ) και Δ. Παπούδη (Λ-Ω) Συγγράμματα Feldman, R.S. (2009). Εξελικτική ψυχολογία: Δια βίου ανάπτυξη. Τόμος Α. Αθήνα: Δαρδανός. ή Craig, G.S. & Baucum, D. (2007). Η Ανάπτυξη του Ανθρώπου. Τόμος Α. Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήσης. Ύλη εξετάσεων Η ανάπτυξη του παιδιού κατά τη βρεφική, πρώτη παιδική (προσχολική) και μέση παιδική ηλικία: μελέτη της α) γνωστικής, β) συναισθηματικής και γ) κοινωνικής ανάπτυξης του παιδιού. • Γνωστική ανάπτυξη στη βρεφική ηλικία • Κοινωνική, συναισθηματική ανάπτυξη και ανάπτυξη προσωπικότητας στη βρεφική ηλικία: o Συναισθήματα o Έννοια εαυτού o Δεσμός (ή προσκόλληση) o Ιδιοσυγκρασία • Γνωστική ανάπτυξη στην πρώτη παιδική και στη μέση παιδική ηλικία • Κοινωνική, συναισθηματική ανάπτυξη και ανάπτυξη προσωπικότητας στην πρώτη παιδική και στη μέση παιδική ηλικία: o Έννοια εαυτού o Επιθετικότητα, προκοινωνική συμπεριφορά και ενσυναίσθηση, ηθικότητα o Παιχνίδι o Συνομήλικοι και φιλίες o Οικογένεια
| |
| | | asimeniasfika Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 466 Ηλικία : 32
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Παρ Ιουν 07 2013, 03:03 | |
| Διαταραχές των παιδιών της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
Εαρινό Εξάμηνο 2012-13 (Λ-Ω) ε΄ εξάμηνο Διδάσκουσα Δ. Παπούδη Συγγράμματα Wenar, C. & Kerig, P. (2008). Εξελικτική ψυχοπαθολογία: Από την βρεφική ηλικία στην εφηβεία. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg. ή Wilmshurst, L. (2011). Εξελικτική ψυχοπαθολογία: Μια αναπτυξιακή προσέγγιση. Αθήνα: Gutenberg. Ύλη εξετάσεων • ορισμός των εννοιών του φυσιολογικού και του παθολογικού και της ψυχικής διαταραχής • ταξινόμηση και διάγνωση των ψυχικών διαταραχών • ψυχολογική αξιολόγηση • νοητική καθυστέρηση • διάχυτες διαταραχές της ανάπτυξης, παιδικός αυτισμός • μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες • διαταραχή της ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητα • παιδικές νευρώσεις
| |
| | | asimeniasfika Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 466 Ηλικία : 32
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Παρ Ιουν 07 2013, 03:04 | |
| Ζητήματα κοινωνιολογίας του σώματος
Βιβλίο του μαθήματος: Δ. Μακρυνιώτη (επιμ.) Τα όρια του σώματος-διεπιστημονικές προσεγγίσεις, Αθήνα 2004, νήσος Κείμενα: Μακρυνιώτη, Δ. “Εισαγωγή” στο Μακρυνιώτη Δ. (επιμ.) Τα όρια… σσ. 11-73. Mauss, M. ‘Tεχνικές του σώματος’ στο Δ. Μακρυνιώτη (επιμ.) Τα όρια… σσ. 77-82. G. Simmel ‘ Ατομικότητα και κοινωνική δομή” στο Δ. Μακρυνιώτη (επιμ.) Τα όρια… σσ. 245-258. Ping, W. ‘Πονώντας για την ομορφιά: η περίδεση των ποδιών στην Κίνα’ στο Δ. Μακρυνιώτη (επιμ.) Τα όρια…σσ. 261-282. Berns, M. “ O σκαριφισμός στους Γκά’ντα…” στο Δ. Μακρυνιώτη (επιμ.) Τα όρια του σώματος σσ. 283-294. Sweetman, P. “ Σημαδεμένα σώματα, ανθιστάμενες ταυτότητες…” στο Δ. Μακρυνιώτη (επιμ.) 295-314 Βalsamo, A. ‘ Στην κόψη του ξυραφιού. Κοσμητική χειρουργική και νέες τεχνολογίες’ στο Δ. Μακρυνιώτη (επιμ.) Τα όρια…. σσ. 315-332. Sheper-Hughes, N. ‘Tο παγκόσμιο εμπόριο ανθρώπινων οργάνων’ στο Δ. Μακρυνιώτη (επιμ.) Τα όρια… σσ.335-360. | |
| | | asimeniasfika Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 466 Ηλικία : 32
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Παρ Ιουν 07 2013, 03:05 | |
| Ελληνική Ιστορία, 19ος αιώνας
Φ. Ασημακοπούλου Επιλογή 1 Αντώνης Μωυσίδης, Σπ. Σακελλαρόπουλος (επιμ.), Η Ελλάδα στον 19ο και 20ό αιώνα, Αθήνα, εκδ. Τόπος, 2010. Τις εξής μελέτες: 1. Μ. Κορασίδου, «Επισκόπηση της ιστορικής εξέλιξης της ελληνικής κοινωνίας κατά τον 19ο αιώνα», σ. 23-48. 2. Θ. Σακελλαρόπουλος, «Ένα περίγραμμα για την κατανόηση της οικονομικής και κοινωνικής ιστορίας της Ελλάδας του 19ου αιώνα», σ. 71-85. 3. Ν. Μαρωνίτη, «Εξουσία και πολιτική στην Ελλάδα του 19ου αιώνα», σ. 107-127. 4. Λ. Λούβη, «Η εξωτερική πολιτική του ελληνικού κράτους από την ίδρυσή του έως τον πόλεμο του 1897», σ. 129-151. 5. Γ. Παπαθεοδώρου, «Μία περιδιάβαση στα ρομαντικά χρόνια: 1830-1880» (χωρίς να δοθεί έμφαση στα λογοτεχνικά έργα]. Επιλογή 2 Richard Clogg, Συνοπτική ιστορία της Ελλάδας, 1770-2000, Αθήνα, Κάτοπτρο, 2003. Κεφάλαια 2 και 3 [από το κεφάλαιο 3 όσα αναφέρονται στον 19ο αιώνα]. | |
| | | asimeniasfika Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 466 Ηλικία : 32
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Παρ Ιουν 07 2013, 03:05 | |
| Eκπαιδευτικοί Σχεδιασμοί και Παιδαγωγικές Πρακτικές στο Νηπιαγωγείο
∆ιδάσκουσες: Χ. ∆αφέρμου- Μ. Σφυρόερα Eαρινό εξάμηνο 2012-2013 Η ύλη για τη γραπτή εξέταση του μαθήματος είναι : 1. Τα κεφάλαια του Οδηγού Νηπιαγωγού : 1, 2, 6, 8 και 9 2. ό,τι συζητήθηκε στο πλαίσιο των μαθημάτων 3. ό,τι έχει αναρτηθεί στην η-τάξη 4. όποια άλλη βιβλιογραφία προσεγγίσατε για τις παρατηρήσεις και τις παρεμβάσεις σας στα Νηπιαγωγεία. | |
| | | asimeniasfika Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 466 Ηλικία : 32
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Τετ Ιουν 12 2013, 13:45 | |
| Ψυχολογία της τάξης
Η ύλη των εξετάσεων περιλαμβάνει το βιβλίο "Η Συμβουλευτική Ψυχολογία στην εκπαίδευση της Μ.Μαλικιώση-Λοΐζου ή εναλλακτικά το βιβλίο "Ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός συμβουλευτικής" του Α. Μπρούζου. | |
| | | asimeniasfika Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 466 Ηλικία : 32
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Τετ Ιουν 12 2013, 13:51 | |
| Παιδαγωγική της ένταξης Ι και ΙΙ
1.Ζώνιου – Σιδέρη, Α. (επιμέλεια)(2012). Σύγχρονες ενταξιακές προσεγγίσεις – Θεωρία και Πράξη. Αθήνα: Πεδίο. Σελ. 31‐78, 183‐204,231‐250, 325‐376,399 – 449. - Προσωπικές σημειώσεις των μαθημάτων
ή
2. Ζώνιου – Σιδέρη, Α.,Nτεροπούλου‐ Ντέρου, Ε., Βλάχου – Μπαλαφούτη, Α., (επιμέλεια)(2012). Αθήνα: Πεδίο. Σελ. 31‐93, 179‐188,213‐238, 259‐293 - Προσωπικές σημειώσεις των μαθημάτων | |
| | | asimeniasfika Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 466 Ηλικία : 32
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Τετ Ιουν 12 2013, 13:52 | |
| Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις: βασικές θεωρητικές έννοιες και προτάσεις εφαρμογής
1. Όλες οι σημειώσεις που υπάρχουν στο e-class και όλα τα αναρτημένα κείμενα 2. Ό,τι έχει συζητηθεί στο μάθημα 3. Για όσους επέλεξαν το βιβλίο: Siegler R., Πώς σκέφτονται τα παιδιά, Gutenberg, Αθήνα 2006, οι σελ 21- 70 & 527-582 (δηλαδή: Κεφάλαιο Πρώτο, Κεφάλαιο Δεύτερο μέχρι το μοντέλο των σταδίων και Κεφάλαιο Δέκατο) 4. Για όσους επέλεξαν το βιβλίο: Foulin J.-N. & Mouchon S., Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Μεταίχμιο, 2001, τα κεφάλαια : 1. Οι γνωστικοί συντελεστές της μάθησης, 2. Οι κοινωνιογνωστικές όψεις της μάθησης και 4. Ατομικές διαφορές και δυσκολίες. | |
| | | asimeniasfika Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 466 Ηλικία : 32
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Τετ Ιουν 12 2013, 13:53 | |
| Ο προφορικός και ο γραπτός λόγος στην αναπηρία I
- Καλαντζής, Κ. (2011). Διαταραχές του λόγου στην παιδική ηλικία. Φωνή-Ομιλία-Ανάγνωση-Γραφή. Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση {Σελίδες: από 33 έως 81, από 83 έως 170, από 205 έως 406} - Γαβριηλίδου, Ζ. (2003). Φωνητική συνειδητοποίηση και διόρθωση παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Αθήνα: Τυπωθήτω {Κεφάλαια: 1,2,3,4} - Προσωπικές σημειώσεις του μαθήματος | |
| | | asimeniasfika Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 466 Ηλικία : 32
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Τετ Ιουν 12 2013, 13:55 | |
| Ο προφορικός και ο γραπτός λόγος στην αναπηρία II
- Καμπανάρου, Μ. (2007). Διαγνωστικά θέματα λογοθεραπείας. Αθήνα: Έλλην {Κεφάλαια: 3,4,5,6,7,8} - Bell, K., Beukelman, D., Strand, E., Yorkston, M. (2006). Θεραπευτική παρέμβαση νευρογενών κινητικών διαταραχών ομιλίας σε παιδιά καιενήλικες. Αθήνα: Έλλην {Κεφάλαια: 1, 2, 10,11,12} - Προσωπικές σημειώσεις του μαθήματος | |
| | | asimeniasfika Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 466 Ηλικία : 32
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Τετ Ιουν 12 2013, 13:56 | |
| Συμβουλευτική Ψυχολογία
Συγγράμματα: Μαλικιώση-Λοϊζου, Μ. (2012). Συμβουλευτικήψυχολογία. Αθήνα: Πεδίο. Εκτός από τις σελίδες: 164-199 241-305 397-429
Εναλλακτικά: McLeod, J. (2003). Εισαγωγή στη Συμβουλευτική. Αθήνα: Μεταίχμιο. Εκτός από τα κεφάλαια 5 (σελ. 168-208) 7 (σελ.249-367) 9 (289-309) 11 (342-367) 14 (439-473) 16 (517-539), 18 (σελ. 568-594), 20, 21(σελ.616-654) | |
| | | asimeniasfika Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 466 Ηλικία : 32
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Τετ Ιουν 12 2013, 13:58 | |
| Οικογένειες παιδιών με αναπηρία και σχολείο: Διερευνώντας ζητήματα συνεργασίας
- Νταλέ, Ν. (2000). Τρόποι συνεργασία με οικογένειες παιδιών με ειδικές ανάγκες. Έλλην: Αθήνα Κεφάλαια: 1ο, 2ο, 3ο, 4ο, 6ο, 7ο - Φτιάκα, Ε. (επιμ), (2008). Περάστε για καφέ. Σχέσεις Σχολείου και Οικογένειας.Ταξιδευτής: Αθήνα. Σελίδες: 39 έως 167 και 197 έως 241 - Προσωπικές σημειώσεις του μαθήματος | |
| | | asimeniasfika Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 466 Ηλικία : 32
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Παρ Ιουν 21 2013, 06:46 | |
| Αγωγή υγείαςΕνότητα 1: Γενικό μέρος (Σελ. 1-30 Ανάγνωση). Σελ. 30- έως τέλος πιο προσεχτικά. Β΄: Ευρωπαϊκός χάρτης για μια ελάχιστη εκπαίδευση των δασκάλων σε θέματα αγωγής υγείας.Ενότητα 2: Εισαγωγή στην ανθρώπινη διατροφή.Ενότητα 3: Αγωγή Υγείας στην πρόληψη των καρδιαγγειακών Νοσημάτων.Ενότητα 4: A΄Αγωγή Υγείας στην πρόληψη του καρκίνου. Β΄: Διατροφή και καρκίνος. Ενότητα 5: Α΄ Κάπνισμα και Υγεία. Μερος Β΄: Μερικά κρίσιμα στοιχεία που αφορούν τα σχολικά προγράμματα πρόληψης του καπνίσματος.Ενότητα 9: Αγωγή Υγείας στην πρόληψη των Γενετικών Νοσημάτων. Ενότητα 10: Εισαγωγή στην αγωγή της σχέσης των δύο φύλων. Α΄. Οικογενειακός προγραμματισμός και σεξουαλική Αγωγή στην εποχή του AIDS. Β΄. Τρόποι παρέμβασης στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο. *Η βιβλιογραφία είναι ενδεικτική και είναι υποχρέωση των φοιτητών/τριών η αναζήτηση πολλαπλών πηγών. | |
| | | Χριστίνα Ενήλικας
Αριθμός μηνυμάτων : 260 Ηλικία : 36
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Παρ Ιουν 21 2013, 10:03 | |
| - asimeniasfika έγραψε:
- Ανάπτυξη του παιδιού ΙΙ
Διδάσκουσες Ρ. Παπαδοπούλου (Α-Κ) και Δ. Παπούδη (Λ-Ω) Συγγράμματα Feldman, R.S. (2009). Εξελικτική ψυχολογία: Δια βίου ανάπτυξη. Τόμος Α. Αθήνα: Δαρδανός. ή Craig, G.S. & Baucum, D. (2007). Η Ανάπτυξη του Ανθρώπου. Τόμος Α. Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήσης. Ύλη εξετάσεων Η ανάπτυξη του παιδιού κατά τη βρεφική, πρώτη παιδική (προσχολική) και μέση παιδική ηλικία: μελέτη της α) γνωστικής, β) συναισθηματικής και γ) κοινωνικής ανάπτυξης του παιδιού. • Γνωστική ανάπτυξη στη βρεφική ηλικία • Κοινωνική, συναισθηματική ανάπτυξη και ανάπτυξη προσωπικότητας στη βρεφική ηλικία: o Συναισθήματα o Έννοια εαυτού o Δεσμός (ή προσκόλληση) o Ιδιοσυγκρασία • Γνωστική ανάπτυξη στην πρώτη παιδική και στη μέση παιδική ηλικία • Κοινωνική, συναισθηματική ανάπτυξη και ανάπτυξη προσωπικότητας στην πρώτη παιδική και στη μέση παιδική ηλικία: o Έννοια εαυτού o Επιθετικότητα, προκοινωνική συμπεριφορά και ενσυναίσθηση, ηθικότητα o Παιχνίδι o Συνομήλικοι και φιλίες o Οικογένεια
Ξέρουμε σελίδες από το βιβλίο; Φιλιάαααα! | |
| | | snm Νήπιο
Αριθμός μηνυμάτων : 24
| Θέμα: λογικομαθηματικες σχεσεις Τετ Αυγ 21 2013, 04:17 | |
| κοριτσια ποια ειναι η υλη αυτου του μαθηματος??? τη χρειαζομαι επειγοντως.. | |
| | | destsa Νήπιο
Αριθμός μηνυμάτων : 22 Ηλικία : 32
| Θέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 Πεμ Αυγ 22 2013, 01:27 | |
| - Χριστίνα έγραψε:
- asimeniasfika έγραψε:
- Ανάπτυξη του παιδιού ΙΙ
Διδάσκουσες Ρ. Παπαδοπούλου (Α-Κ) και Δ. Παπούδη (Λ-Ω) Συγγράμματα Feldman, R.S. (2009). Εξελικτική ψυχολογία: Δια βίου ανάπτυξη. Τόμος Α. Αθήνα: Δαρδανός. ή Craig, G.S. & Baucum, D. (2007). Η Ανάπτυξη του Ανθρώπου. Τόμος Α. Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήσης. Ύλη εξετάσεων Η ανάπτυξη του παιδιού κατά τη βρεφική, πρώτη παιδική (προσχολική) και μέση παιδική ηλικία: μελέτη της α) γνωστικής, β) συναισθηματικής και γ) κοινωνικής ανάπτυξης του παιδιού. • Γνωστική ανάπτυξη στη βρεφική ηλικία • Κοινωνική, συναισθηματική ανάπτυξη και ανάπτυξη προσωπικότητας στη βρεφική ηλικία: o Συναισθήματα o Έννοια εαυτού o Δεσμός (ή προσκόλληση) o Ιδιοσυγκρασία • Γνωστική ανάπτυξη στην πρώτη παιδική και στη μέση παιδική ηλικία • Κοινωνική, συναισθηματική ανάπτυξη και ανάπτυξη προσωπικότητας στην πρώτη παιδική και στη μέση παιδική ηλικία: o Έννοια εαυτού o Επιθετικότητα, προκοινωνική συμπεριφορά και ενσυναίσθηση, ηθικότητα o Παιχνίδι o Συνομήλικοι και φιλίες o Οικογένεια
Ξέρουμε σελίδες από το βιβλίο; Φιλιάαααα! Από το βιβλίο Εξελικτική ψυχολογία: Δια βίου ανάπτυξη είναι οι σελίδες 194-268 και 280-349. - snm έγραψε:
- κοριτσια ποια ειναι η υλη αυτου του μαθηματος??? τη χρειαζομαι επειγοντως..
Είναι ο φάκελος Σημειώσεις μαθήματος που είναι αναρτημένες στο e-class. | |
| | | | Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013 | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |
|