ΤΕΑΠΗ Αθηνών
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΑρχικήLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής Ι & ΙΙ

Πήγαινε κάτω 
2 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Χριστίνα
Ενήλικας
Ενήλικας
Χριστίνα


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 260 Ηλικία : 36

Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής Ι & ΙΙ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής Ι & ΙΙ   Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής Ι & ΙΙ Icon_minitimeΤρι Φεβ 05 2013, 04:50

Γενικά:
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής Ι:
Έβαλε 3 θέματα να γράψουμε τα 2. Τα δύο που θυμάμαι:
1. Διεπιστημονικός χαρακτήρας και αναγκαιότητά του.
2. Θέμα κρίσεως. Μας έδινε ένα κείμενο ενός παιδαγωγού και μας ζήτησε μία ερώτηση περίληψης και ένα παράδειγμα (να διαλέξουμε μια επιστήμη της αγωγής και να αναλύσουμε το αν ισχύουν τα λεγόμενα του συγκεκριμένου παιδαγωγού σε αυτήν).

Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής ΙΙ:
Έβαλε 4 θέματα να γράψουμε τα 2. Τα δύο που έγραψα:
1. Δελμούζος και οι καινοτομίες του στο Παρθεναγωγείο του Βόλου. Και β υποερώτημα Οι σημαντικότερες καινοτομίες του Freineit.
2. Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική. Έννοια και γιατί είναι απαραίτητη για τη σύγχρονη εκπαίδευση.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cgi.di.uoa.gr/~std03188/
christie555
Νήπιο
Νήπιο



Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 1 Ηλικία : 31

Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής Ι & ΙΙ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής Ι & ΙΙ   Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής Ι & ΙΙ Icon_minitimeΤρι Φεβ 05 2013, 09:40

Καθώς επίσης στην εισαγωγή επιστήμες 2 έβαλε για το κίνητρο στην εκπαίδευση και να αναφέρουμε ένα παράδειγμα ενδογενούς και ένα εξωγενούς κινήτρου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χριστίνα
Ενήλικας
Ενήλικας
Χριστίνα


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 260 Ηλικία : 36

Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής Ι & ΙΙ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής Ι & ΙΙ   Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής Ι & ΙΙ Icon_minitimeΔευ Σεπ 16 2013, 10:02

Σήμερα μας έδωσε 3 θέματα, με 2 υποερωτήματα το καθένα, να γράψουμε τα δύο. Θα τα γράψω πολύ επιγραμματικά, γιατί ήταν μία πάρα πολύ παράξενη μέρα, με τις πορείες και τη σχολή, που όλοι νομίζαμε ότι θα είναι κλειστή, αλλά τελικά δώσαμε κανονικά Επιστήμες της Αγωγής ΙΙ. Στην αίθουσα ήμασταν επτά άτομα και δεν είχαμε επιτηρητή, αλλά μόνο τον κ.Τσάφο.

Θέμα 1ο:
α) Να αναφέρετε τις διαφορές των Επιστημών της Αγωγής και της Παραδοσιακής Παιδαιγωγικής.
β) Η Ψυχολογία της Εκπαίδευσης είναι μία από τις Επιστήμες της Αγωγής. Πώς τα πορίσματά της βοηθούν καθημερινά στο σχολείο;

Θέμα 3ο:
α) Πώς τεκμηριώνεται ο διεπιστημονικός χαρακτήρας των Επιστημών της Αγωγής;
β) Ποια είναι η αξία των Επιστημών της Αγωγής για την καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία;

Το 2ο Θέμα, όπως βλέπετε λείπει. Ήμουν τόσο σίγουρη ότι θα πέσουν αυτά, που μόλις τα είδα, ήξερα ότι δε θα ασχοληθώ με κάτι άλλο και ούτε καν διάβασα το θέμα αυτό.
Γενικότερα, απ'ό,τι βλέπω από τον κ.Τσάφο, η διεπιστημονικότητα και οι διαφορές Επιστημών Αγωγής και παιδαγωγικής είναι extra SOS.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cgi.di.uoa.gr/~std03188/
 
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής Ι & ΙΙ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
» Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
» Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής IΙ
» Εισαγωγή στις βιολογικές επιστήμες Ι
» Εισαγωγή στις Βιολογικές Επιστήμες

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: