Είναι 20 ερωτήσεις Σωστού-Λάθους, με αρνητική βαθμολογία, δηλαδή κάθε σωστή απάντηση κερδίζει 1/2, κάθε λανθασμένη χάνει 1/2. Κάτω από την κάθε πρόταση, μπορούμε να γράψουμε διευκρίνιση, σαν αιτιολόγηση, για να καταλάβει η καθηγήτρια πώς σκεφτήκαμε, κι έτσι να βοηθήσει λίγο στη βαθμολογία, όπου είναι δυνατόν. Παρ' όλα αυτά, αυτό είναι προαιρετικό, και δεν έχει καμία αρνητική βαθμολόγηση. Αυτό που λαμβάνει υπ' όψη της είναι, σε πρώτη φάση, τα Σ-Λ.
Όλα τα θέματα ήταν αποκλειστικά από τον φάκελο του μαθήματος, και συγκεκριμένα από τις 50 πρώτες σελίδες, που είναι η θεωρία σχεδιαγραμματικά, οπότε το διάβασμα από εκεί αρκεί. Πολλές ερωτήσεις ήταν αυτές που είχε τονίσει και στο μάθημα, ορισμένες εκ των οποίων είχε προειδοποιήσει ότι θα υπάρχουν στην εξεταστική. Ενδεικτικά:
~Η σχολική γραμματική είναι φτωχή περιγραφή της γλώσσας.
~Στο νεοσύστατο ελληνικό κράτος τον 19ο αιώνα κυριαρχούσε η μονογλωσσία, ενώ στα τέλη του 20ου αιώνα επανήλθε η πολυγλωσσία λόγω των οικονομικών μεταναστών.
~Στην ελληνική εκπαίδευση κυριαρχεί η αφομοίωση και όχι η ενσωμάτωση των μειονοτικών γλωσσών.
~Η γλωσσολογία δείχνει ποια είναι η σωστή χρήση της γλώσσας.
~Η γλωσσολογία δείχνει τη φθορά που έχει υποστεί η γλώσσα στο πέρασμα του χρόνου.
~Η αγγλική γλώσσα δεν έχει διαλέκτους, όπως η ελληνική.
~Η φτωχή γλώσσα της νεολαίας φθείρει τη γλώσσα.
~Εξακολουθεί να υπάρχει ανισότητα μεταξύ των δύο φύλων στους μαθητές.