ΦόρουμΑρχικήΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Irini
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 894 Ηλικία : 23

ΔημοσίευσηΘέμα: Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία   Σαβ Φεβ 09 2013, 09:54

Τα θέματα στο μάθημα Μέσα επικοινωνίας και παιδική ηλικία για το 2012-2013 είχαν την εξής μορφή:

-20 ερωτήσεις Σωστό/Λάθος κυρίως, αλλά και 2-3 πολλαπλής επιλογής, και άλλα τόσα συμπλήρωσης.
  • Σε ποια ηλικία διαφοροποιούνται οι προτιμήσεις των αγοριών και των κοριτσιών; α)18-24 μηνών, β)2-3 ετών, γ)4-6 ετών, δ)....

  • Τα παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας προτιμούν περισσότερο: α)μουσική, έντονα χρώματα, κλπ, β)ζωάκια, κλπ, γ)δράση, κλπ, δ)όλα τα παραπάνω.

  • Τι είναι η δεικτικότητα του σημείου;

  • Υπαρχουν λίγα εμπειρικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι την προσοχή των παιδιών τραβούν τυπολογικά στοιχεία των μέσων. Σ/Λ

  • Τα μέσα είναι ένα παράθυρο στον κόσμο. Σ/Λ

  • Τα μέσα επιλέγουν να προβάλλουν ένα μέρος του κόσμου. Σ/Λ

  • Ο πρώτος στόχος της διαφήμισης είναι να πείσει το κοινό να αγοράσει το προϊόν. Σ/Λ



-2 ερωτήσεις να συμπληρώσουμε ονομαστικά.
  • Από ποια θέματα αποκλείονται τα παιδιά των σύγχρονων δυτικών κοινωνιών; (1.Σεξ, 2.βία, 3.οικονομία, 4.πολιτική.)

  • Ποια είναι τα 3 εμπόδια όταν γίνονται μελέτες σχετικά με την εταιρεία Disney;


-2 ερωτήσεις ανάπτυξης.
  • Στη μία αναφερόταν το περιστατικό μαζικής δολοφονίας σε ένα σχολείο του Κοννέκτικατ το Δεκέμβρη του 2012, και η θέση κάποιου που ανέφερε πως αιτία για όλο αυτό είναι τα βιντεοπαιχνίδια, η ποπ μουσική και το Χόλυγουντ, και έπρεπε, βασιζόμενοι στην ύλη του μαθήματος, να αξιολογήσουμε αυτή τη θέση.

  • Στη δεύτερη μας ζητούνταν να γράψουμε ένα παράδειγμα όπου η εταιρεία Disney βλέπει το παιδικό κοινό ως αγοραστικό κοινό.



Επιπλέον, για το συγκεκριμένο μάθημα, υπήρχε η δυνατότητα προαιρετικής ομαδικής (2-3 άτομα) εργασίας, η οποία προσέθετε μέχρι 3 βαθμούς στη βαθμολογία του γραπτού, της οποίας το θέμα επιλέγεται από τις φοιτήτριες σε συνεργασία με την καθηγήτρια, και βασίζεται σε κάποιες θεματικές, όπως παιδί & διαφήμιση, το παιδί στον κινηματογράφο, κλπ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
meropi
Νήπιο
Νήπιο


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 4 Ηλικία : 22

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία   Κυρ Φεβ 08 2015, 02:37

εβαλε σ-λ
αναπτυξης
1.διαφορες πρωτης και δευτερης εποχης των μεσων
2. ποιες τασεις ισχυουν συνοπτικα αναμεσα στις σχεσεις των παιδιων με τα μμε
3.τι εννοει ο buchkingham οταν αναγερει τον ορο διακειμενικοτητα
3. τι σημαινουν για τους διαφημιστες τα αρχικα aida
4.ποια ειναι τα εμποδια της κριτικης απναντι στην disney
5. ποια ειναι η δεικτικοτητα του σημειου να γραψουμε τον ορισμο
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: