ΤΕΑΠΗ Αθηνών
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΑρχικήLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία

Πήγαινε κάτω 
3 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Irini
Συντονιστής
Irini


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 894 Ηλικία : 31

Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία   Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία Icon_minitimeΣαβ Φεβ 09 2013, 09:54

Τα θέματα στο μάθημα Μέσα επικοινωνίας και παιδική ηλικία για το 2012-2013 είχαν την εξής μορφή:

-20 ερωτήσεις Σωστό/Λάθος κυρίως, αλλά και 2-3 πολλαπλής επιλογής, και άλλα τόσα συμπλήρωσης.
  • Σε ποια ηλικία διαφοροποιούνται οι προτιμήσεις των αγοριών και των κοριτσιών; α)18-24 μηνών, β)2-3 ετών, γ)4-6 ετών, δ)....

  • Τα παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας προτιμούν περισσότερο: α)μουσική, έντονα χρώματα, κλπ, β)ζωάκια, κλπ, γ)δράση, κλπ, δ)όλα τα παραπάνω.

  • Τι είναι η δεικτικότητα του σημείου;

  • Υπαρχουν λίγα εμπειρικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι την προσοχή των παιδιών τραβούν τυπολογικά στοιχεία των μέσων. Σ/Λ

  • Τα μέσα είναι ένα παράθυρο στον κόσμο. Σ/Λ

  • Τα μέσα επιλέγουν να προβάλλουν ένα μέρος του κόσμου. Σ/Λ

  • Ο πρώτος στόχος της διαφήμισης είναι να πείσει το κοινό να αγοράσει το προϊόν. Σ/Λ



-2 ερωτήσεις να συμπληρώσουμε ονομαστικά.
  • Από ποια θέματα αποκλείονται τα παιδιά των σύγχρονων δυτικών κοινωνιών; (1.Σεξ, 2.βία, 3.οικονομία, 4.πολιτική.)

  • Ποια είναι τα 3 εμπόδια όταν γίνονται μελέτες σχετικά με την εταιρεία Disney;


-2 ερωτήσεις ανάπτυξης.
  • Στη μία αναφερόταν το περιστατικό μαζικής δολοφονίας σε ένα σχολείο του Κοννέκτικατ το Δεκέμβρη του 2012, και η θέση κάποιου που ανέφερε πως αιτία για όλο αυτό είναι τα βιντεοπαιχνίδια, η ποπ μουσική και το Χόλυγουντ, και έπρεπε, βασιζόμενοι στην ύλη του μαθήματος, να αξιολογήσουμε αυτή τη θέση.

  • Στη δεύτερη μας ζητούνταν να γράψουμε ένα παράδειγμα όπου η εταιρεία Disney βλέπει το παιδικό κοινό ως αγοραστικό κοινό.



Επιπλέον, για το συγκεκριμένο μάθημα, υπήρχε η δυνατότητα προαιρετικής ομαδικής (2-3 άτομα) εργασίας, η οποία προσέθετε μέχρι 3 βαθμούς στη βαθμολογία του γραπτού, της οποίας το θέμα επιλέγεται από τις φοιτήτριες σε συνεργασία με την καθηγήτρια, και βασίζεται σε κάποιες θεματικές, όπως παιδί & διαφήμιση, το παιδί στον κινηματογράφο, κλπ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
meropi
Νήπιο
Νήπιο



Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 4 Ηλικία : 29

Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία   Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία Icon_minitimeΚυρ Φεβ 08 2015, 02:37

εβαλε σ-λ
αναπτυξης
1.διαφορες πρωτης και δευτερης εποχης των μεσων
2. ποιες τασεις ισχυουν συνοπτικα αναμεσα στις σχεσεις των παιδιων με τα μμε
3.τι εννοει ο buchkingham οταν αναγερει τον ορο διακειμενικοτητα
3. τι σημαινουν για τους διαφημιστες τα αρχικα aida
4.ποια ειναι τα εμποδια της κριτικης απναντι στην disney
5. ποια ειναι η δεικτικοτητα του σημειου να γραψουμε τον ορισμο
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-Katerina-
Νήπιο
Νήπιο
-Katerina-


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 17 Ηλικία : 27

Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία   Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία Icon_minitimeΤετ Φεβ 14 2018, 05:10

Φεβρουάριος 2018

19 ερωτήσεις ΣΛ και μία συμπλήρωσης κενού (σχετικά με την αγορά επιρροής των παιδιών). Η καθεμία έπαιρνε 0,40 μονάδες οπότε συνολικά αν τα είχες όλα σωστά, έπαιρνες 8.
Επίσης υπήρχαν θέματα ανάπτυξης με επιλογή: 4 θέματα, 2 εκ των οποίων ήθελαν σχολιασμό εικόνας και τα άλλα δύο ήταν ερωτήσεις ανάπτυξης. Διάλεγες 2 από τα 4 και το καθένα έπιανε 1 μονάδα. Σε όλα έπρεπε να απαντήσεις με βάση την ύλη.
Για το πρώτο θέμα με σχολιασμό εικόνας έπρεπε να χρησιμοποιήσεις την ύλη για τα παιδιά στην διαφήμιση. Η εικόνα έδειχνε ένα παιδί με φωτοστέφανο από καπνό και υπήρχε μια λεζάντα που έλεγε "Τα παιδιά των καπνιστών πάνε νωρίς στον παράδεισο". Το άλλο θέμα είχε τρεις φωτογραφίες με ανθρώπους στο παρελθόν που διάβαζαν εφημερίδες και βιβλία ενώ ήταν μαζί με άλλους. Μία που έδειχνε άντρες έξω στο δρόμο που διάβαζε ο καθένας εφημερίδα, η δεύτερη το ίδιο αλλά μέσα σε τραίνο και η τρίτη, δύο γυναίκες που κάθονταν δίπλα και διάβαζαν η καθεμία ένα βιβλίο. Έπρεπε να σχολιαστούν οι εικόνες και να απαντηθεί το αν τα νέα ΜΜΕ απομονώνουν τους ανθρώπους.
Και η μία από τις ερωτήσεις ανάπτυξης:
Γιατί τα ΜΜΕ θεωρούνται σημαντικό και σταθερό μαθησιακό περιβάλλον;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Εκπαιδευτική πολιτική Ι: Οι εκπαιδευτικοί θεσμοί στην πρώιμη παιδική ηλικία
» Μέσα επικοινωνίας και παιδική ηλικία
» Εξετάσεις Φεβρουαρίου 2017 - ΜΜΕ κ παιδική ηλικία
» Γραμματισμός και παιδαγωγικές πρακτικές στην πρώιμη παιδική ηλικία ΙΙ
» Γραμματισμός και παιδαγωγικές πρακτικές στην πρώιμη παιδική ηλικία Ι

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: