ΤΕΑΠΗ Αθηνών
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΑρχικήLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση

Πήγαινε κάτω 
2 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Irini
Συντονιστής
Irini


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 894 Ηλικία : 31

Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση   Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση Icon_minitimeΤρι Ιουλ 30 2013, 05:51

Τα θέματα για το εαρινό εξάμηνο του 2013 είχαν ως εξής:


10 ερωτήσεις μικρής ανάπτυξης, που βαθμολογείται με 1 μονάδα η καθεμία.


Μερικές από αυτές είναι:

  • Ποια είναι τα στάδια απαρίθμησης στα παιδιά.
  • Τα 3/4 της ώρας είναι διαφορετικά από τα 3/4 του κιλού;
  • Αναφέρετε μία δυσκολία των παιδιών στη μέτρηση.
  • Γιατί δυσκολεύονται τα παιδιά να ταξινομήσουν κατά μήκος σε σειρά 5 ξύλινες ράβδους;
  • Ποια η διαφορά ανάμεσα σε απαρίθμηση και μέτρηση;
  • Υπάρχει διαφορά μεταξύ του 5 και του 15 στις προτάσεις "5 μέτρα τοίχος" και 15m2 εμβαδόν αίθοσυα";
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-Katerina-
Νήπιο
Νήπιο
-Katerina-


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 17 Ηλικία : 27

Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση   Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση Icon_minitimeΔευ Φεβ 12 2018, 02:19

Φεβρουάριος 2018
Υπήρχαν 4 ερωτήσεις σύντομης ανάπτυξης (δεν έπρεπε να ξεπερνούν τις 10-15 σειρές) και έπαιρνε 2,5 βαθμούς η κάθε μία

Υπήρχαν διαφορετικές ομάδες θεμάτων
1. Αν στις εκφράσεις "Η αίθουσα έχει πλάτος 5 μέτρα" και "Το εμβαδόν της αίθουσας είναι 5 τ.μ" η έννοια του αριθμού 5 είναι ίδια ή διαφορετική και γιατί
2.Θεμελιώδεις αρχές απαρίθμησης πλήθους διακριτών αντικειμένων. Εξηγείστε με λίγα λόγια τι σημαίνει η καθεμία
3. Απαρίθμηση και μέτρηση. Έχουν διαφορά; Αν ναι, ποιά; Παράδειγμα.
4. Έχει διαφορά η έννοια του μηδέν στις εκφράσεις: "Η θερμοκρασία είναι μηδέν βαθμοί" και "Το υπόλοιπο του λογαριασμού είναι μηδέν" ; Αν ναι, ποιά;

Σε μια άλλη ομάδα έβαλε:
1. Βασικά στάδια μέχρι να μάθουν τα παιδιά να χρησιμοποιούν πλήρως την ακολουθία των αριθμητικών λέξεων στην απαρίθμηση αντικειμένων
2. Απαρίθμηση και μέτρηση. Υπάρχει διαφορά; Αν ναι, ποιά; Παράδειγμα.
3. Κάτι αντίστοιχο με τα 5 μέτρα και τ.μ της άλλης ομάδας αλλά με σπίτια (με διακριτά μεγέθη)
4. Διαφορά των εκφράσεων 3/4 της ώρας και 3/4 των μαθητών
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση
» Χωρικές σχέσεις και γεωμετρικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση
» Χωρικές σχέσεις και γεωμετρικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση
» Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην προσχολική εκπαίδευση
» Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: