Φεβρουάριος 2018
Υπήρχαν 4 ερωτήσεις σύντομης ανάπτυξης (δεν έπρεπε να ξεπερνούν τις 10-15 σειρές) και έπαιρνε 2,5 βαθμούς η κάθε μία
Υπήρχαν διαφορετικές ομάδες θεμάτων
1. Αν στις εκφράσεις "Η αίθουσα έχει πλάτος 5 μέτρα" και "Το εμβαδόν της αίθουσας είναι 5 τ.μ" η έννοια του αριθμού 5 είναι ίδια ή διαφορετική και γιατί
2.Θεμελιώδεις αρχές απαρίθμησης πλήθους διακριτών αντικειμένων. Εξηγείστε με λίγα λόγια τι σημαίνει η καθεμία
3. Απαρίθμηση και μέτρηση. Έχουν διαφορά; Αν ναι, ποιά; Παράδειγμα.
4. Έχει διαφορά η έννοια του μηδέν στις εκφράσεις: "Η θερμοκρασία είναι μηδέν βαθμοί" και "Το υπόλοιπο του λογαριασμού είναι μηδέν" ; Αν ναι, ποιά;
Σε μια άλλη ομάδα έβαλε:
1. Βασικά στάδια μέχρι να μάθουν τα παιδιά να χρησιμοποιούν πλήρως την ακολουθία των αριθμητικών λέξεων στην απαρίθμηση αντικειμένων
2. Απαρίθμηση και μέτρηση. Υπάρχει διαφορά; Αν ναι, ποιά; Παράδειγμα.
3. Κάτι αντίστοιχο με τα 5 μέτρα και τ.μ της άλλης ομάδας αλλά με σπίτια (με διακριτά μεγέθη)
4. Διαφορά των εκφράσεων 3/4 της ώρας και 3/4 των μαθητών