ΤΕΑΠΗ Αθηνών
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΑρχικήLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 Γλώσσα και Εκπαίδευση

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
-Katerina-
Νήπιο
Νήπιο
-Katerina-


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 17 Ηλικία : 27

Γλώσσα και Εκπαίδευση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Γλώσσα και Εκπαίδευση   Γλώσσα και Εκπαίδευση Icon_minitimeΚυρ Ιουν 24 2018, 01:30

Καθηγήτρια: Τσάκωνα Βίλλυ

ΙΟΥΝΙΟΣ 2018

1. Ποιές είναι οι διαφορές του κριτικού και του λειτουργικού γραμματισμού;
2. Οι 4 αναγνωστικοί ρόλοι
3. Συνεργασιακή διδασκαλία και ποιά είναι τα αποτελέσματά της
4. Τι είναι ο αναδυόμενος γραμματισμός και πώς θα μπορούσατε να τον ενισχύσετε ως εκπαιδευτικοί; (έπρεπε να σκεφτούμε κάτι σαν δραστηριότητα για να δείξουμε πώς μπορεί να ενισχυθεί)
5. Είχε μια χιουμοριστική εικόνα και έπρεπε να την αναλύσουμε με βάση τον πολυγραμματισμό

Έπρεπε να επιλεχθούν τα 3 θέματα από τα 5
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Γλώσσα και Εκπαίδευση
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Διδακτικές προσεγγίσεις και στρατηγικές στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη
» Γλώσσα και Σκέψη
» Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη (Εξετάσεις Φεβρουαρίου 2018)
» Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη
» Γλώσσα, Κοινωνία και Νόηση

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: