ΦόρουμΑρχικήΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Παρ Ιουν 07 2013, 02:52

Σ' αυτό το θέμα αναρτώνται οι ύλες των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου


Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την ύλη, μπορείτε να γράψετε σε αυτό το θέμα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Παρ Ιουν 07 2013, 02:52

Εισαγωγή στους κώδικες του θεάτρου. Θεωρία και Πράξη

Συγγράμματα:

1. Θ. Γραμματάς, Θέατρο και Παιδεία, Αυτοέκδοση, Αθήνα 2009 (6η έκδοση) (I.D.178)

Σελ. 425-500

2. Θ. Γραμματάς, Εισαγωγή στην Ιστορία και τη Θεωρία του Θεάτρου, Εξάντας, Αθήνα, 2012 (I.D.12442645)

Σελ. 79-138
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Παρ Ιουν 07 2013, 03:03

Ανάπτυξη του παιδιού ΙΙ


Διδάσκουσες
Ρ. Παπαδοπούλου (Α-Κ) και Δ. Παπούδη (Λ-Ω)
Συγγράμματα
Feldman, R.S. (2009). Εξελικτική ψυχολογία: Δια βίου ανάπτυξη. Τόμος Α. Αθήνα: Δαρδανός.
ή
Craig, G.S. & Baucum, D. (2007). Η Ανάπτυξη του Ανθρώπου. Τόμος Α. Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήσης.
Ύλη εξετάσεων
Η ανάπτυξη του παιδιού κατά τη βρεφική, πρώτη παιδική (προσχολική) και μέση παιδική ηλικία: μελέτη της α) γνωστικής, β) συναισθηματικής και γ) κοινωνικής ανάπτυξης του παιδιού.
• Γνωστική ανάπτυξη στη βρεφική ηλικία
• Κοινωνική, συναισθηματική ανάπτυξη και ανάπτυξη προσωπικότητας στη βρεφική ηλικία:
o Συναισθήματα
o Έννοια εαυτού
o Δεσμός (ή προσκόλληση)
o Ιδιοσυγκρασία
• Γνωστική ανάπτυξη στην πρώτη παιδική και στη μέση παιδική ηλικία
• Κοινωνική, συναισθηματική ανάπτυξη και ανάπτυξη προσωπικότητας στην πρώτη παιδική και στη μέση παιδική ηλικία:
o Έννοια εαυτού
o Επιθετικότητα, προκοινωνική συμπεριφορά και ενσυναίσθηση, ηθικότητα
o Παιχνίδι
o Συνομήλικοι και φιλίες
o Οικογένεια
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Παρ Ιουν 07 2013, 03:03

Διαταραχές των παιδιών της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας

Εαρινό Εξάμηνο 2012-13 (Λ-Ω) ε΄ εξάμηνο
Διδάσκουσα
Δ. Παπούδη
Συγγράμματα
Wenar, C. & Kerig, P. (2008). Εξελικτική ψυχοπαθολογία: Από την βρεφική ηλικία στην εφηβεία. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg.
ή
Wilmshurst, L. (2011). Εξελικτική ψυχοπαθολογία: Μια αναπτυξιακή προσέγγιση. Αθήνα: Gutenberg.
Ύλη εξετάσεων
• ορισμός των εννοιών του φυσιολογικού και του παθολογικού και της ψυχικής διαταραχής
• ταξινόμηση και διάγνωση των ψυχικών διαταραχών
• ψυχολογική αξιολόγηση
• νοητική καθυστέρηση
• διάχυτες διαταραχές της ανάπτυξης, παιδικός αυτισμός
• μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
• διαταραχή της ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητα
• παιδικές νευρώσεις
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Παρ Ιουν 07 2013, 03:04

Ζητήματα κοινωνιολογίας του σώματος

Βιβλίο του μαθήματος:
Δ. Μακρυνιώτη (επιμ.) Τα όρια του σώματος-διεπιστημονικές προσεγγίσεις, Αθήνα
2004, νήσος
Κείμενα:
Μακρυνιώτη, Δ. “Εισαγωγή” στο Μακρυνιώτη Δ. (επιμ.) Τα όρια… σσ. 11-73.
Mauss, M. ‘Tεχνικές του σώματος’ στο Δ. Μακρυνιώτη (επιμ.) Τα όρια… σσ. 77-82.
G. Simmel ‘ Ατομικότητα και κοινωνική δομή” στο Δ. Μακρυνιώτη (επιμ.) Τα όρια…
σσ. 245-258.
Ping, W. ‘Πονώντας για την ομορφιά: η περίδεση των ποδιών στην Κίνα’ στο Δ.
Μακρυνιώτη (επιμ.) Τα όρια…σσ. 261-282.
Berns, M. “ O σκαριφισμός στους Γκά’ντα…” στο Δ. Μακρυνιώτη (επιμ.) Τα όρια του
σώματος σσ. 283-294.
Sweetman, P. “ Σημαδεμένα σώματα, ανθιστάμενες ταυτότητες…” στο Δ. Μακρυνιώτη
(επιμ.) 295-314
Βalsamo, A. ‘ Στην κόψη του ξυραφιού. Κοσμητική χειρουργική και νέες τεχνολογίες’
στο Δ. Μακρυνιώτη (επιμ.) Τα όρια…. σσ. 315-332.
Sheper-Hughes, N. ‘Tο παγκόσμιο εμπόριο ανθρώπινων οργάνων’ στο Δ. Μακρυνιώτη
(επιμ.) Τα όρια… σσ.335-360.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Παρ Ιουν 07 2013, 03:05

Ελληνική Ιστορία, 19ος αιώνας


Φ. Ασημακοπούλου
Επιλογή 1
Αντώνης Μωυσίδης, Σπ. Σακελλαρόπουλος (επιμ.), Η Ελλάδα στον 19ο
και 20ό αιώνα, Αθήνα, εκδ. Τόπος, 2010.
Τις εξής μελέτες:
1. Μ. Κορασίδου, «Επισκόπηση της ιστορικής εξέλιξης της
ελληνικής κοινωνίας κατά τον 19ο αιώνα», σ. 23-48.
2. Θ. Σακελλαρόπουλος, «Ένα περίγραμμα για την κατανόηση της
οικονομικής και κοινωνικής ιστορίας της Ελλάδας του 19ου
αιώνα», σ. 71-85.
3. Ν. Μαρωνίτη, «Εξουσία και πολιτική στην Ελλάδα του 19ου
αιώνα», σ. 107-127.
4. Λ. Λούβη, «Η εξωτερική πολιτική του ελληνικού κράτους από
την ίδρυσή του έως τον πόλεμο του 1897», σ. 129-151.
5. Γ. Παπαθεοδώρου, «Μία περιδιάβαση στα ρομαντικά χρόνια:
1830-1880» (χωρίς να δοθεί έμφαση στα λογοτεχνικά έργα].
Επιλογή 2
Richard Clogg, Συνοπτική ιστορία της Ελλάδας, 1770-2000, Αθήνα,
Κάτοπτρο, 2003.
Κεφάλαια 2 και 3 [από το κεφάλαιο 3 όσα αναφέρονται στον 19ο
αιώνα].
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Παρ Ιουν 07 2013, 03:05

Eκπαιδευτικοί Σχεδιασμοί και Παιδαγωγικές Πρακτικές στο Νηπιαγωγείο


∆ιδάσκουσες: Χ. ∆αφέρμου- Μ. Σφυρόερα
Eαρινό εξάμηνο 2012-2013
Η ύλη για τη γραπτή εξέταση του μαθήματος είναι :
1. Τα κεφάλαια του Οδηγού Νηπιαγωγού : 1, 2, 6, 8 και 9
2. ό,τι συζητήθηκε στο πλαίσιο των μαθημάτων
3. ό,τι έχει αναρτηθεί στην η-τάξη
4. όποια άλλη βιβλιογραφία προσεγγίσατε για τις παρατηρήσεις και
τις παρεμβάσεις σας στα Νηπιαγωγεία.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Τετ Ιουν 12 2013, 13:45

Ψυχολογία της τάξης


Η ύλη των εξετάσεων περιλαμβάνει το βιβλίο "Η Συμβουλευτική Ψυχολογία στην εκπαίδευση της Μ.Μαλικιώση-Λοΐζου ή εναλλακτικά  το βιβλίο "Ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός συμβουλευτικής" του Α. Μπρούζου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Τετ Ιουν 12 2013, 13:51

Παιδαγωγική της ένταξης Ι και ΙΙ

1.Ζώνιου – Σιδέρη, Α. (επιμέλεια)(2012).
Σύγχρονες ενταξιακές προσεγγίσεις –
Θεωρία και Πράξη. Αθήνα: Πεδίο.
Σελ. 31‐78, 183‐204,231‐250, 325‐376,399
– 449.
- Προσωπικές σημειώσεις των μαθημάτων

ή 

2. Ζώνιου – Σιδέρη, Α.,Nτεροπούλου‐ 
Ντέρου, Ε., Βλάχου – Μπαλαφούτη, Α.,
(επιμέλεια)(2012). Αθήνα: Πεδίο.
Σελ. 31‐93, 179‐188,213‐238, 259‐293
- Προσωπικές σημειώσεις των μαθημάτων
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Τετ Ιουν 12 2013, 13:52

Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις: βασικές θεωρητικές έννοιες και προτάσεις εφαρμογής

1. Όλες οι σημειώσεις που υπάρχουν στο e-class και όλα τα αναρτημένα κείμενα
2. Ό,τι έχει συζητηθεί στο μάθημα
3. Για όσους επέλεξαν το βιβλίο: Siegler R., Πώς σκέφτονται τα παιδιά, Gutenberg, Αθήνα 2006, οι σελ 21-
70 & 527-582 (δηλαδή: Κεφάλαιο Πρώτο, Κεφάλαιο Δεύτερο μέχρι το μοντέλο των σταδίων και
Κεφάλαιο Δέκατο) 
4. Για όσους επέλεξαν το βιβλίο: Foulin J.-N. & Mouchon S., Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Μεταίχμιο, 2001, 
τα κεφάλαια : 1. Οι γνωστικοί συντελεστές της μάθησης, 2. Οι κοινωνιογνωστικές όψεις της μάθησης και
4. Ατομικές διαφορές και δυσκολίες.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Τετ Ιουν 12 2013, 13:53

Ο προφορικός και ο γραπτός λόγος στην αναπηρία I

- Καλαντζής, Κ. (2011). Διαταραχές του λόγου στην παιδική
ηλικία. Φωνή-Ομιλία-Ανάγνωση-Γραφή. Αθήνα: Εκδόσεις
Παπαζήση {Σελίδες: από 33 έως 81, από 83 έως 170, 
από 205 έως 406}
- Γαβριηλίδου, Ζ. (2003). Φωνητική συνειδητοποίηση και
διόρθωση παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής
ηλικίας. Αθήνα: Τυπωθήτω {Κεφάλαια: 1,2,3,4}
- Προσωπικές σημειώσεις του μαθήματος
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Τετ Ιουν 12 2013, 13:55

Ο προφορικός και ο γραπτός λόγος στην αναπηρία II

- Καμπανάρου, Μ. (2007). Διαγνωστικά θέματα
λογοθεραπείας. Αθήνα: Έλλην {Κεφάλαια: 3,4,5,6,7,8}
- Bell, K., Beukelman, D., Strand, E., Yorkston, M. 
(2006). Θεραπευτική παρέμβαση νευρογενών κινητικών
διαταραχών ομιλίας σε παιδιά καιενήλικες. Αθήνα: Έλλην
{Κεφάλαια: 1, 2, 10,11,12}
- Προσωπικές σημειώσεις του μαθήματος
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Τετ Ιουν 12 2013, 13:56

Συμβουλευτική Ψυχολογία

Συγγράμματα: 
Μαλικιώση-Λοϊζου, Μ. (2012). Συμβουλευτικήψυχολογία. Αθήνα: Πεδίο. 
Εκτός από τις σελίδες: 
 164-199 
 241-305 
 397-429 

Εναλλακτικά: 
McLeod, J. (2003). Εισαγωγή στη Συμβουλευτική. Αθήνα: Μεταίχμιο. 
Εκτός από τα κεφάλαια
 5 (σελ. 168-208) 
 7 (σελ.249-367) 
 9 (289-309) 
 11 (342-367) 
 14 (439-473) 
 16 (517-539), 
 18 (σελ. 568-594), 
 20, 21(σελ.616-654)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Τετ Ιουν 12 2013, 13:58

Οικογένειες παιδιών με αναπηρία και σχολείο: Διερευνώντας ζητήματα συνεργασίας


- Νταλέ, Ν. (2000). Τρόποι συνεργασία με οικογένειες
παιδιών με ειδικές ανάγκες. Έλλην: Αθήνα
Κεφάλαια: 1ο, 2ο, 3ο, 4ο, 6ο, 7ο
- Φτιάκα, Ε. (επιμ), (2008). Περάστε για καφέ. Σχέσεις
Σχολείου και Οικογένειας.Ταξιδευτής: Αθήνα. 
Σελίδες: 39 έως 167 και 197 έως 241
- Προσωπικές σημειώσεις του μαθήματος
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Παρ Ιουν 21 2013, 06:46

Αγωγή υγείας

Ενότητα 1: Γενικό μέρος (Σελ. 1-30 Ανάγνωση). Σελ. 30- έως τέλος πιο προσεχτικά.  
Β΄: Ευρωπαϊκός χάρτης για μια ελάχιστη εκπαίδευση των δασκάλων σε θέματα αγωγής υγείας.
Ενότητα 2: Εισαγωγή στην ανθρώπινη διατροφή.
Ενότητα 3: Αγωγή Υγείας στην πρόληψη των καρδιαγγειακών
                   Νοσημάτων.
Ενότητα 4: A΄Αγωγή Υγείας στην πρόληψη του καρκίνου.
                   Β΄: Διατροφή και καρκίνος.
Ενότητα 5: Α΄ Κάπνισμα και Υγεία.
                  Μερος Β΄: Μερικά κρίσιμα στοιχεία που αφορούν τα σχολικά προγράμματα πρόληψης του καπνίσματος.
Ενότητα 9: Αγωγή Υγείας στην πρόληψη των Γενετικών                            Νοσημάτων.
Ενότητα 10: Εισαγωγή στην αγωγή της σχέσης των δύο φύλων.                             Α΄.  Οικογενειακός προγραμματισμός και σεξουαλική  Αγωγή στην εποχή του AIDS.  Β΄. Τρόποι παρέμβασης στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο. 
 
*Η βιβλιογραφία είναι ενδεικτική και είναι υποχρέωση των φοιτητών/τριών η αναζήτηση πολλαπλών πηγών.
 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χριστίνα
Ενήλικας
Ενήλικας


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 258 Ηλικία : 29

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Παρ Ιουν 21 2013, 10:03

asimeniasfika έγραψε:
Ανάπτυξη του παιδιού ΙΙ


Διδάσκουσες
Ρ. Παπαδοπούλου (Α-Κ) και Δ. Παπούδη (Λ-Ω)
Συγγράμματα
Feldman, R.S. (2009). Εξελικτική ψυχολογία: Δια βίου ανάπτυξη. Τόμος Α. Αθήνα: Δαρδανός.
ή
Craig, G.S. & Baucum, D. (2007). Η Ανάπτυξη του Ανθρώπου. Τόμος Α. Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήσης.
Ύλη εξετάσεων
Η ανάπτυξη του παιδιού κατά τη βρεφική, πρώτη παιδική (προσχολική) και μέση παιδική ηλικία: μελέτη της α) γνωστικής, β) συναισθηματικής και γ) κοινωνικής ανάπτυξης του παιδιού.
• Γνωστική ανάπτυξη στη βρεφική ηλικία
• Κοινωνική, συναισθηματική ανάπτυξη και ανάπτυξη προσωπικότητας στη βρεφική ηλικία:
o Συναισθήματα
o Έννοια εαυτού
o Δεσμός (ή προσκόλληση)
o Ιδιοσυγκρασία
• Γνωστική ανάπτυξη στην πρώτη παιδική και στη μέση παιδική ηλικία
• Κοινωνική, συναισθηματική ανάπτυξη και ανάπτυξη προσωπικότητας στην πρώτη παιδική και στη μέση παιδική ηλικία:
o Έννοια εαυτού
o Επιθετικότητα, προκοινωνική συμπεριφορά και ενσυναίσθηση, ηθικότητα
o Παιχνίδι
o Συνομήλικοι και φιλίες
o Οικογένεια
Ξέρουμε σελίδες από το βιβλίο; 
Φιλιάαααα!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cgi.di.uoa.gr/~std03188/
snm
Νήπιο
Νήπιο


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 24

ΔημοσίευσηΘέμα: λογικομαθηματικες σχεσεις   Τετ Αυγ 21 2013, 04:17

κοριτσια ποια ειναι η υλη αυτου του μαθηματος??? τη χρειαζομαι επειγοντως..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
destsa
Νήπιο
Νήπιο


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 22 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013   Πεμ Αυγ 22 2013, 01:27

Χριστίνα έγραψε:
asimeniasfika έγραψε:
Ανάπτυξη του παιδιού ΙΙ


Διδάσκουσες
Ρ. Παπαδοπούλου (Α-Κ) και Δ. Παπούδη (Λ-Ω)
Συγγράμματα
Feldman, R.S. (2009). Εξελικτική ψυχολογία: Δια βίου ανάπτυξη. Τόμος Α. Αθήνα: Δαρδανός.
ή
Craig, G.S. & Baucum, D. (2007). Η Ανάπτυξη του Ανθρώπου. Τόμος Α. Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήσης.
Ύλη εξετάσεων
Η ανάπτυξη του παιδιού κατά τη βρεφική, πρώτη παιδική (προσχολική) και μέση παιδική ηλικία: μελέτη της α) γνωστικής, β) συναισθηματικής και γ) κοινωνικής ανάπτυξης του παιδιού.
• Γνωστική ανάπτυξη στη βρεφική ηλικία
• Κοινωνική, συναισθηματική ανάπτυξη και ανάπτυξη προσωπικότητας στη βρεφική ηλικία:
o Συναισθήματα
o Έννοια εαυτού
o Δεσμός (ή προσκόλληση)
o Ιδιοσυγκρασία
• Γνωστική ανάπτυξη στην πρώτη παιδική και στη μέση παιδική ηλικία
• Κοινωνική, συναισθηματική ανάπτυξη και ανάπτυξη προσωπικότητας στην πρώτη παιδική και στη μέση παιδική ηλικία:
o Έννοια εαυτού
o Επιθετικότητα, προκοινωνική συμπεριφορά και ενσυναίσθηση, ηθικότητα
o Παιχνίδι
o Συνομήλικοι και φιλίες
o Οικογένεια
Ξέρουμε σελίδες από το βιβλίο; 
Φιλιάαααα!
Από το βιβλίο Εξελικτική ψυχολογία: Δια βίου ανάπτυξη είναι οι σελίδες 194-268 και 280-349.

snm έγραψε:
κοριτσια ποια ειναι η υλη αυτου του μαθηματος??? τη χρειαζομαι επειγοντως..
Είναι ο φάκελος Σημειώσεις μαθήματος που είναι αναρτημένες στο e-class.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Η ύλη των μαθημάτων-
Μετάβαση σε: