ΦόρουμΑρχικήΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Χωρικές σχέσεις και γεωμετρικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
asimeniasfika
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 465 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Χωρικές σχέσεις και γεωμετρικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση   Παρ Ιουν 28 2013, 08:44

Θέματα Ιουνίου 2013 (εμβόλιμη εξεταστική)
Διδάσκων: κ. Χασάπης

1) Ποιά είναι η διαφορά της έννοιας «επιφάνειας» και «εμβαδόν»
2) Ποιά είναι τα τρία βασικά στάδια ανάπτυξης της μέτρησης του μήκους
3) Ποιά είναι τα επίπεδα της συγκρότησης και της ανάπτυξης της γεωμετρικής σκέψης από τα παιδιά κατά τους Van Hiele
4) Ποιές είναι οι πέντε φάσεις της μαθησιακής διαδικασίας, για να πάει το παιδί από το ένα επίπεδο στο επόμενο
5) Ποιά είναι η βασική διαφορά της κεντρικής από την παράλληλη προβολή
6) Ένα παιδί κοιτάζεται στο καθρεύτη και παρατηρεί το είδωλο του.  Ποιά είναι η σχέση που αντικατοπτρίζει τη σχέση του παιδιού με το είδωλο. Ποια στοιχεία του παιδιού μένουν αναλλοίωτα και ποιά αλλάζουν
7) Τι διαφορά έχουν η αίσθηση του χώρου από την αντίληψη του χώρου
8) Ποια η διαφορά των τοπολογικών σχέσεων από τις γεωμετρικές σχέσεις
9) Σε ένα σχήμα φαίνονται 2 σχηματισμένες γραμμές με σπίρτα, ίσου μήκους, στη μία τα σπίρτα υπάρχουν σε ευθεία γραμμή και στην άλλη σε τεθλασμένη. Η ερώτηση είναι γιατί το παιδί τεσσάρων χρονών, όταν του ζητηθεί να τις συγκρίνει, θα δηλώσει πως η πρώτη γραμμή  (ευθεία) είναι πιο μακριά.
10) Ένα παιδί τεσσάρων χρονών βλέπει μια εικόνα με ένα κύκλο, ένα οβάλ κύκλο, ένα κυκλικό σχήμα σα μπανάνα και μια καμπύλη γραμμή.(προσωπικά τον έχω ικανό να το χει λάθος) Η ερώτηση είναι γιατί το παιδί περιγράφει τα παραπάνω ως στρογγυλά.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-Katerina-
Νήπιο
Νήπιο


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 4 Ηλικία : 19

ΔημοσίευσηΘέμα: Θέματα Ιουνίου 2016   Πεμ Ιουν 30 2016, 03:17

Θέματα Ιουνίου 2016

Υπήρχαν τρία θέματα:

1. Βασικά χαρακτηριστικά τοπολογικών, προβολικών και γεωμετρικών σχέσεων
2. Επίπεδα ανάπτυξης γεωμετρικής σκέψης από Van Hiele. Να αναφέρουμε και το αντικείμενο σκέψης παιδιών σε κάθε επίπεδο.
3. Διαφορά των όρων έκταση, επιφάνεια και εμβαδόν. Διαφορά των όρων όγκος και χωρητικότητα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Χωρικές σχέσεις και γεωμετρικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: