ΦόρουμΑρχικήΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Irini
Συντονιστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 894 Ηλικία : 23

ΔημοσίευσηΘέμα: Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση   Τρι Ιουλ 30 2013, 05:51

Τα θέματα για το εαρινό εξάμηνο του 2013 είχαν ως εξής:


10 ερωτήσεις μικρής ανάπτυξης, που βαθμολογείται με 1 μονάδα η καθεμία.


Μερικές από αυτές είναι:

  • Ποια είναι τα στάδια απαρίθμησης στα παιδιά.
  • Τα 3/4 της ώρας είναι διαφορετικά από τα 3/4 του κιλού;
  • Αναφέρετε μία δυσκολία των παιδιών στη μέτρηση.
  • Γιατί δυσκολεύονται τα παιδιά να ταξινομήσουν κατά μήκος σε σειρά 5 ξύλινες ράβδους;
  • Ποια η διαφορά ανάμεσα σε απαρίθμηση και μέτρηση;
  • Υπάρχει διαφορά μεταξύ του 5 και του 15 στις προτάσεις "5 μέτρα τοίχος" και 15m2 εμβαδόν αίθοσυα";
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: