ΦόρουμΑρχικήΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Eκπαιδευτικοί σχεδιασμοί και παιδαγωγικές πρακτικές στο Νηπιαγωγείο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Χριστίνα
Ενήλικας
Ενήλικας


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 258 Ηλικία : 29

ΔημοσίευσηΘέμα: Eκπαιδευτικοί σχεδιασμοί και παιδαγωγικές πρακτικές στο Νηπιαγωγείο    Τετ Μαρ 26 2014, 11:24

Δεν έχουν και πολύ νόημα τα παλιά θέματα σε αυτό το μάθημα, μιας και η Σφυρόερα έχει πει ότι κάθε χρονιά βάζει κρίσιμα συμβάντα από την προηγούμενη. Τέλος πάντων, υπήρχαν 4 κρίσιμα συμβάντα, από τα οποία έπρεπε να διαλέξουμε τα δύο και να τα σχολιάσουμε.
Στο πρώτο:
Η νηπιαγωγός έδινε ένα μοτίβο στα παιδιά "ήλιος-φεγγάρι-ήλιος-φεγγάρι-...", ένα άλλο "ήλιος-ήλιος-φεγγάρι-..." , και ακόμα ένα "ήλιος-φεγγάρι-φεγγάρι-..." και τα παιδιά έπρεπε να συνεχίσουν τα μοτίβα με την ίδια σειρά, μέχρι να γεμίσουν τη γραμμή, τονίζοντάς τους να προσέξουν να ζωγραφίσουν με διαφορετικό χρώμα τους ήλιους από τα φεγγάρια. Επίσης, τους είπε πως όποιος τα κάνει σωστά θα πάρει δύο αυτοκόλλητα, όποιος κάνει λίγα λάθη θα πάρει ένα αυτοκόλλητο, και όποιος κάνει πολλά λάθη, δε θα πάρει κανένα.
Στο δεύτερο:
Η νηπιαγωγός χώρισε τα παιδιά σε ομάδες και η κάθε ομάδα είχε από ένα γράμμα, με το οποίο έπρεπε να σκεφτούν λέξεις και να τις ζωγραφίσουν σε ένα χαρτί. Η ομάδα που είχε το Δδ δεν έκανε τίποτα. Η νηπιαγωγός πήγε και ζήτησε από τα παιδιά να σκεφτούν μία λέξη από Δ και να την ζωγραφίσουν. Ακολουθεί ο διάλογος:
Π: Το βρήκα! Δευτέρα!
Ν: Και πώς θα ζωγραφίσεις τη Δευτέρα;
Π: Θα την γράψω. (και πήγε να πάρει το ταμπελάκι με την ημέρα Δευτέρα για να το αντιγράψει). Ένα άλλο παιδί, της ίδιας ομάδας, έγραψε τη μέρα Πέμπτη. Όταν η νηπιαγωγός το είδε του είπε: "Η Πέμπτη δεν ξεκινάει από Δ. Ζωγράφισε ένα δελφίνι.".
Στο τρίτο:
Η νηπιαγωγός διαβάζει ένα παραμύθι στα παιδιά. Τους κάνει ερωτήσεις:
Ν: Τι βλέπετε εδώ;
Π: Ψάρι.
Ν: Ψάρια... Τα αδέσποτα γατιά βρίσκουν μόνα τους να φάνε ή τα ταΐζουν κάποιοι;
Π: Μόνα τους.
Ν: Και ο γάτος της ιστορίας μας;
Π: Τον ταΐζουν.
Ν: Εδώ τρώνε σαλάτα. Τι έχει η σαλάτα; Λα...
Π: Λαχανικά!
Ν: Και τα λαχανικά τι έχουν; Βι...
Π: Βιταμίνες.
Ν: Γιατί η γάτα είναι παχιά;
Π: Γιατί περιμένει γατάκι.
Ν: Όχι.
Π: Γιατί τρώει πολλά αυγά.
Ν: Όχι. Ποιανού είναι η γάτα;
Π: Τρώει πολύ ψωμί!
Ν: Σωστά! Είναι του φούρναρη η γάτα. Δεν πρέπει να τρώμε πολλά ψωμιά.
Και στο τέταρτο:
Η δασκάλα στην Α' Δημοτικού μοιράζει φωτοτυπίες με ρήματα όπου λείπει το τελευταίο γράμμα και τα παιδιά πρέπει να το συμπληρώσουν. Τους λέει ότι πρέπει να γράψουν το "ω" στα κενά. Γράφει τα ρήματα στον πίνακα και σηκώνει παιδιά να συμπληρώσουν τα κενά, ενώ οι άλλοι αντιγράφουν τις απαντήσεις στη φωτοτυπία. Ένα κοριτσάκι σηκώνεται στον πίνακα και γράφει "ο" στο "παίζ_". Η νηπιαγωγός της λέει "Μα καλά; Τι κάνουμε τόση ώρα; Ω γράφουμε, όχι Ο." Το κοριτσάκι σβήνει το "ο" και γράφει "ω" χωρίς παραπάνω συζήτηση.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Irini στις Πεμ Μαρ 27 2014, 11:09, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : Προσθήκη λεπτομερειών στα θέματα)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://cgi.di.uoa.gr/~std03188/
 
Eκπαιδευτικοί σχεδιασμοί και παιδαγωγικές πρακτικές στο Νηπιαγωγείο
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: