ΜΠΣ: Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας στην εκπαίδευση
Εισαγωγικές εξετάσεις για το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015Η εξέταση διαρκούσε 4 ώρες χωρίς διάλειμμα. Τα θέματα ήταν 3 και προέρχονταν από 3 διαφορετικούς εξεταστές. Η διατύπωση δεν είναι ακριβής.
Θέμα 1ο(Προβλήθηκε αυτό το βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=sg1K3o5Uyk4)Ποια θέματα διαπραγματεύεται το οπτικοακουστικό υλικό που παρακολουθήσατε; Ποια παιδαγωγική προσέγγιση ακολουθεί; Προτείνετε μία εκπαιδευτική δραστηριότητα (για όποια βαθμίδα της εκπαίδευσης επιθυμείτε) που να εμβαθύνει στα παραπάνω θέματα.
Θέμα 2ο(Δόθηκαν 10 εικόνες). Να συνθέσετε μία αφήγηση με βάση τουλάχιστον 3 από τις εικόνες που σας δόθηκαν. Η αφήγηση είναι ελεύθερη ως προς το θέμα και το κοινό. Θα συνεκτιμηθεί η πρωτοτυπία της ιστορίας, η συνεκτικότητα της αφήγησης και ο τρόπος σύνδεσης της αφήγησης με την εικόνα.
Θέμα 3οΜε ποιος τρόπους θα μπορούσαν να συνδυαστούν στο χώρο του σχολείο παιγνιώδεις δραστηριότητες και νέες ψηφιακές τεχνολογίες; Δώστε παραδείγματα που τεκμηριώνουν την άποψή σας.
Για κάθε θέμα ζητήθηκε να μη χρησιμοποιηθούν πάνω από δύο σελίδες