Θέματα Ιουνίου 2016
Ήταν 20 ερωτήσεις Σ-Λ με αρνητική βαθμολόγηση. Δεν τις θυμάμαι όλες ακριβώς αλλά θα γράψω όσες θυμάμαι:
1. Είναι ευκολότερο για τα παιδιά να αφηγηθούν ένα προσωπικό βίωμα από ένα παραμύθι το οποίο έχουν ξανακούσει.
2. Ήταν γύρω στις 2 τέτοιες ερωτήσεις, είχε παραδείγματα λαθών των παιδιών και έπρεπε να επιβεβαιώσουμε ή όχι το αν είναι μορφολογικά, σημασιολογικά ή λάθη άρθρωσης. Οπότε να ξέρετε τι είναι το κάθε είδος λαθών.
3. Παιδιά μέχρι και 8 ετών έχουν προβλήματα με την αφήγηση κυρίως λόγω δυσκολιών στη σύνταξη και τη γραμματική.
4. Οι γλωσσικές ικανότητες χωρίζονται σε κειμενικές, πραγματολογικές και κειμενιογλωσσικές.
5. Τα λάθη των παιδιών στη γραμματική αποδεικνύουν πως γνωρίζουν κάποιους κανόνες και τους εφαρμόζουν.
6. Εκφραστικός και αναφορικός λόγος, έλεγε πως κάποιος από τους δύο είναι ευκολότερος για τα παιδιά.
7. Το ίδιο και για τον πλαισιωμένο και αποπλαισιωμένο λόγο.
8. Η κοινωνική προέλευση των παιδιών επηρεάζει το κατά πόσο καλά γνωρίζουν τη γλώσσα τους.
9. Όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από την κοινωνική προέλευση, πάνε στο δημοτικό με περίπου τις ίδες επικοινωνιακές ικανότητες.
10. Έλεγε για τις κειμενικές ικανότητες και αν μια τηλεφωνική συνομιλία και κάτι άλλο που μου διαφεύγει ανήκουν σε αυτές.
12. Ο ορισμός της επικοινωνιακής ικανότητας.
13. Η ακουστική αντίληψη αργεί ν'αναπτυχθεί.
14. Ερώτηση σχετικά με το Νατιβισμό και τον Κονστρουκτιβισμό. Να μάθετε καλά τη διαφορά τους.
15. Και για τη μάθηση του λεξιλογίου είναι απαραίτητη η μάθηση ενός συστήματος.
16. Κάτι σχετικά με τη χειρονομία του δειξίματος και τη σχέση του με την γλωσσική ανάπτυξη.