ΤΕΑΠΗ Αθηνών
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΑρχικήLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 Ανάπτυξη του λόγου

Πήγαινε κάτω 
3 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
elenaki22
Συντονιστής
elenaki22


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 304 Ηλικία : 32

Ανάπτυξη του λόγου Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Ανάπτυξη του λόγου   Ανάπτυξη του λόγου Icon_minitimeΠεμ Φεβ 02 2012, 09:42

Στο μάθημα Ανάπτυξη του λόγου της κυρίας Κατή, η δομή των εξετάσεων είναι 20 ερωτήσεις σωστού-λάθους. Προσοχή! Υπάρχει αρνητική βαθμολογία και γι' αυτό πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί. Να διαβάζετε πολύ καλά τις ερωτήσεις διότι σε πολλές από αυτές υπάρχουν αρκετές παγίδες. Για ο,τιδήοτε χρειαστείτε, μπορώ να βοηθήσω!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-Katerina-
Νήπιο
Νήπιο
-Katerina-


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 17 Ηλικία : 27

Ανάπτυξη του λόγου Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Θέματα Ιουνίου 2016   Ανάπτυξη του λόγου Icon_minitimeΠεμ Ιουν 30 2016, 04:12

Θέματα Ιουνίου 2016

Ήταν 20 ερωτήσεις Σ-Λ με αρνητική βαθμολόγηση. Δεν τις θυμάμαι όλες ακριβώς αλλά θα γράψω όσες θυμάμαι:

1. Είναι ευκολότερο για τα παιδιά να αφηγηθούν ένα προσωπικό βίωμα από ένα παραμύθι το οποίο έχουν ξανακούσει.
2. Ήταν γύρω στις 2 τέτοιες ερωτήσεις, είχε παραδείγματα λαθών των παιδιών και έπρεπε να επιβεβαιώσουμε ή όχι το αν είναι μορφολογικά, σημασιολογικά ή λάθη άρθρωσης. Οπότε να ξέρετε τι είναι το κάθε είδος λαθών.
3. Παιδιά μέχρι και 8 ετών έχουν προβλήματα με την αφήγηση κυρίως λόγω δυσκολιών στη σύνταξη και τη γραμματική.
4. Οι γλωσσικές ικανότητες χωρίζονται σε κειμενικές, πραγματολογικές και κειμενιογλωσσικές.
5. Τα λάθη των παιδιών στη γραμματική αποδεικνύουν πως γνωρίζουν κάποιους κανόνες και τους εφαρμόζουν.
6. Εκφραστικός και αναφορικός λόγος, έλεγε πως κάποιος από τους δύο είναι ευκολότερος για τα παιδιά.
7. Το ίδιο και για τον πλαισιωμένο και αποπλαισιωμένο λόγο.
8. Η κοινωνική προέλευση των παιδιών επηρεάζει το κατά πόσο καλά γνωρίζουν τη γλώσσα τους.
9. Όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από την κοινωνική προέλευση, πάνε στο δημοτικό με περίπου τις ίδες επικοινωνιακές ικανότητες.
10. Έλεγε για τις κειμενικές ικανότητες και αν μια τηλεφωνική συνομιλία και κάτι άλλο που μου διαφεύγει ανήκουν σε αυτές.
12. Ο ορισμός της επικοινωνιακής ικανότητας.
13. Η ακουστική αντίληψη αργεί ν'αναπτυχθεί.
14. Ερώτηση σχετικά με το Νατιβισμό και τον Κονστρουκτιβισμό. Να μάθετε καλά τη διαφορά τους.
15. Και για τη μάθηση του λεξιλογίου είναι απαραίτητη η μάθηση ενός συστήματος.
16. Κάτι σχετικά με τη χειρονομία του δειξίματος και τη σχέση του με την γλωσσική ανάπτυξη.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
magia
Νήπιο
Νήπιο



Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ηλικία : 28

Ανάπτυξη του λόγου Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Αναπτυξη του λογου    Ανάπτυξη του λόγου Icon_minitimeΔευ Ιαν 22 2018, 03:32

Θεματα ιουνιου 2016
Οι προτασεις ειναι στο περιπου, οπως τις θυμομουν, και οι απαντησεις ειναι ενδεικτικες, συμφωνα με τη δική μου κριση..
1) Ειναι πιο ευκολο για τα παιδιά να αφηγηθουν ενα παραμυθι παρα μια προσωπική εμπειρία. Σ
2) Επικοινωνιακή ικανότητα ειναι η γνωση της γλωσσικής ικανοτητας. Λ
3) η γλωσσική ικανότητα περιλαμβάνει την κειμενική ικανότητα. Λ
4) Η Κειμενική ικανοτητα περιλαμβάνει τη συγκρότηση αφηγηματος και τηλεφωνικής κλήσης. Σ
5) Τα παιδιά μαθαίνουν σύνταξη πριν το δημοτικό. Σ
6) Πρέπω να παω(αντί για πρεπει) ειναι φωνολογικό λαθος. Λ
7) Ναυτιδες αντι για ναυτες ειναι μορφολογικό λάθος. Σ
8) Το λεξιλόγιο αναφερεται σε ενα πληθος λέξεων μόνο. Λ
9) Η κοινωνική τάξη καθορίζει το βαθμό που ξερουν γραμματική τα παιδιά. Λ
10) Τα παιδιά εχουν τις ιδιες επικοινωνιακές ικανότητες ανεξάρτητα οικονομικου- κοινωνικου περιβαλλοντος. Λ
11) Τα παιδια εχουν κατακτήσει κατα βάση φωνολογικές, μορφολογικες, πραγματολογικές ικανότητες στο τελος της προσχολικής ηλικίας. Σ
12) Ενα παιδί 8 ετων δυσκολεύεται να αφηγηθει μια ιστορία επειδή δεν εχει κατανοησει πληρως τους κανονες της συνταξης. Λ
13) Τα παιδιά χρησιμοποιουν τον αναφορικο λογο περισσοτερο απο τον εκφραστικο. Λ
14) Τα παιδια μαθαινουν να μιλουν αναπαραγοντας κατα βαση τα λογια των μεγαλων. Λ
15) Το γεγονος οτι τα παιδια΄καταλαβαινουν γραμματικους κανονες φαινεται απο το "μη κανονικό" τροπο που κλινουν τις λεξεις. Σ
16) Το γεγονός οτι τα παιδιά δειχνουν στο 1 ετος συνδεεται απο καποιες θεωριες με τη γλωσσική αναπτυξη.
17) Ολοι συμφωνουν στο οτι τα παιδιά κατεχουν εφμυτα τη γλωσσική αναπτυξη. Λ




Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Ανάπτυξη του λόγου
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Απορίες σχετικά με την ανακοίνωση των βαθμολογιών
» Ανάπτυξη του λόγου
» Ανάλυση σχολικού λόγου
» Ανάπτυξη του παιδιού Ι
» αναπτυξη του παιδιου I

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: