ΤΕΑΠΗ Αθηνών
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΑρχικήLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη (Εξετάσεις Φεβρουαρίου 2018)

Πήγαινε κάτω 
2 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Apollon54
Νήπιο
Νήπιο



Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 1 Ηλικία : 28

Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη (Εξετάσεις Φεβρουαρίου 2018) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη (Εξετάσεις Φεβρουαρίου 2018)   Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη (Εξετάσεις Φεβρουαρίου 2018) Icon_minitimeΠεμ Φεβ 15 2018, 06:07

1. Βασικός σκοπός της ΠΕ/ΕΑΑ είναι, μεταξύ άλλων, η νοηματοδότηση, η επινόηση και η επίτευξη της αειφόρου ανάπτυξης.
2. Το περιβάλλον ορίζεται ως το σύστημα των σχέσεων και των αλληλεπιδράσεων ανάμεσα στην κοινωνία και τη φύση.
3. Σύμφωνα με την κριτική προσέγγιση στην ΠΕ/ΕΑΑ, μαθητές και εκπαιδευτικοί πρέπει να νοηματοδοτήσουν την αειφορία στο πλαίσιο της τοπικής κοινότητας του σχολείου τους.
4. Ιδρυτικό κείμενο για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση αποτελεί η Διακήρυξη της Θεσσαλονίκης.
5. Η αειφόρος ανάπτυξη σημαίνει να διατηρήσουμε το σημερινό μοντέλο οικονομικής ανάπτυξης για πάντα.
6. Η αειφορία, ως πολιτική έννοια, αποκτά διαφορετικό περιεχόμενο ανάλογα με το ιδεολογικό υπόβαθρο όσων επιχειρούν να την ορίσουν, να την προσεγγίσουν, να την εφαρμόσουν.
7. Η ΠΕ/ΕΑΑ οφείλει να λειτουργήσει, μεταξύ άλλων, ως μηχανισμός μάθησης των ιδεών, απόψεων και ορισμών της αειφορίας που προέρχονται από τους Οργανισμούς των Ηνωμένων Εθνών.
8. Η ήπια αειφορία ευνοεί τη συγκέντρωση της εξουσίας στη βάση, όπου οι πολίτες συμμετέχουν στο σχεδιασμό πολιτικών και λήψη αποφάσεων.
9. Συστημική προσέγγιση ενός ζητήματος σημαίνει να το εξετάζουμε συστηματικά, απομονώνοντας και αναλύοντας ένα ένα τα σημαντικότερα στοιχεία.
10. Η αύξηση της παραγωγής και της κατανάλωσης προϊόντων στο σύγχρονο οικονομικό σύστημα συμβαδίζει με την αύξηση της κατανάλωσης φυσικών πόρων και της συσσώρευσης των αποβλήτων στο περιβάλλον.
11.  Οι έννοιες "Φύση" και "Περιβάλλον", στο πλαίσιο της ΠΕ/ΕΑΑ, πρέπει να έχουν την ίδια σημασία και το εννοιολογικό τους περιεχόμενο να ταυτίζεται.
12. Βασικές αρχές της αειφόρου ανάπτυξης είναι, μεταξύ άλλων, η οικονομική αύξηση, η παραγωγική και καταναλωτική μεγιστοποίηση και η οικονομία της αγοράς.
13. Η εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη είναι η νέα γενιά περιβαλλοντικής εκπαίδευσης εμποτισμένη με την ιδέα της αειφορίας.
14. Η αειφόρος ανάπτυξη είναι η βασική αιτία της σύγχρονης περιβαλλοντικής κρίσης.
15. Βασικές αξίες του σύγχρονου μοντέλου οικονομικής ανάπτυξης είναι η αλληλεγγύη και η κοινωνική δικαιοσύνη.
16. Βασική ιδέα της ισχυρής αειφορίας είναι η αποδοτικότερη τεχνολογία και η βελτίωση των τιμών.
17. Ένα σύστημα είναι το άθροισμα των μερών που το συγκροτούν.
18. Κριτική σκέψη είναι η νοητική λειτουργία που μας επιτρέπει να επικρίνουμε την κοινωνία και τους συνανθρώπους μας για διάφορα θέματα που μας απασχολούν.
19. Διεπιστημονική προσέγγιση ενός περιβαλλοντικού ζητήματος σημαίνει ότι πολλές επιστήμες, κάθε μία ξεχωριστά και από την δική της οπτική γωνία, εξετάζουν ένα περιβαλλοντικό ζήτημα.
20. Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση αποτελεί ένα από τα πρόδρομα κινήματα της Εκπαίδευσης για τη διατήρηση της φύσης.
21. Η συγχρονική και η διαχρονική δικαιοσύνη και αλληλεγγύη (τωρινές και μελλοντικές γενιές) είναι βασική αρχή του σύγχρονου μοντέλου οικονομικής ανάπτυξης.
22. Η διαμόρφωση μιας παγκόσμιας πολιτότητας αποτελεί στόχο της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη.
23. Η ΠΕ/ΕΑΑ θεωρεί ότι η εννοιολογική κατανόηση πρέπει να καλύπτει μέρος μόνο της εκπαιδευτικής διαδικασίας και η βαρύτητα να δίδεται στην ανάπτυξη ικανοτήτων.
24. Η δράση στη μάθηση και την κοινωνία αποτελεί βασική ικανότητα που πρέπει να αναπτύσσεται στο πλαίσιο της ΠΕ/ΕΑΑ.
25. Η ΠΕ/ΕΑΑ προτείνει την μετακίνηση από μια εκπαίδευση δημοκρατική προς μία εκπαίδευση ιεραρχική.
26. Η ΠΕ/ΕΑΑ προτείνει την μετακίνηση από μία εκπαίδευση χειραφέτησης σε μία εκπαίδευση χειραγώγησης.
27. Η ΠΕ/ΕΑΑ προτείνει την μετακίνηση από μια τεχνοκρατική προσέγγιση της εκπαίδευσης προς μία κοινωνικά κριτική προσέγγιση.
28. Η κοινωνία κριτική προσέγγιση στην ΠΕ/ΕΑΑ πρεσβεύει την κοινωνική και εκπαιδευτική αναπαραγωγή.
29. Ως οι τρεις πυλώνες της αειφόρου ανάπτυξης θεωρούνται η εργασία, η οικονομία και το περιβάλλον.
30. Η συνεργασία σχολείου - κοινότητας αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό του αειφόρου σχολείου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Demyk20
Νήπιο
Νήπιο



Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 2 Ηλικία : 26

Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη (Εξετάσεις Φεβρουαρίου 2018) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη (Εξετάσεις Φεβρουαρίου 2018)   Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη (Εξετάσεις Φεβρουαρίου 2018) Icon_minitimeΠεμ Ιαν 31 2019, 08:58

Ξέρετε μήπως τις απαντήσεις?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη (Εξετάσεις Φεβρουαρίου 2018)
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Εισαγωγή στη Χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
» Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη
» Διδακτικές προσεγγίσεις και στρατηγικές στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη
» Πρακτικές ασκήσεις στην περιβαλλοντική εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη
» Το παιδαγωγικό πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης / Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: