ΤΕΑΠΗ Αθηνών
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΑρχικήLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 Το Αναλυτικό Πρόγραμμα και η αναμόρφωσή του από τον εκπαιδευτικό

Πήγαινε κάτω 
2 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
-Katerina-
Νήπιο
Νήπιο
-Katerina-


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 17 Ηλικία : 27

Το Αναλυτικό Πρόγραμμα και η αναμόρφωσή του από τον εκπαιδευτικό Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Το Αναλυτικό Πρόγραμμα και η αναμόρφωσή του από τον εκπαιδευτικό   Το Αναλυτικό Πρόγραμμα και η αναμόρφωσή του από τον εκπαιδευτικό Icon_minitimeΠαρ Σεπ 07 2018, 07:49

Σεπτέμβριος 2018

Υπήρχαν 3 θέματα ανάπτυξης που απαιτούσαν κριτική σκέψη, όχι απλώς θεωρία και .επρεπε να επιλεχθούν τα 2

1. Προσωπική θεωρία του εκπαιδευτικού: Από τι αποτελείται και γιατί την θεωρείται σημαντική;
2. Υπήρχαν δύο ορισμοί για το ΑΠ (ένας από τον Stenhouse θυμάμαι) και έπρεπε να πούμε τι αντιλήψεις για το ΑΠ εκφράζονται μέσα από αυτούς. Επίσης έπρεπε να πούμε αν η πρακτική στην οποία αναφέρονταν είναι κατάλληλη για την προσχολική αγωγή.
3. Υπήρχαν 2 αποσπάσματα από ΑΠ για τα μαθηματικά στο νηπιαγωγείο και έπρεπε να πούμε πώς παρουσιάζεται ο ρόλος των μαθητών και αν φαίνεται πως έχουν δυνατότητα για αυτενέργεια η εκπαιδευτικοί.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
magia
Νήπιο
Νήπιο



Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ηλικία : 28

Το Αναλυτικό Πρόγραμμα και η αναμόρφωσή του από τον εκπαιδευτικό Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Θεματα Φεβρουαρίου 2019   Το Αναλυτικό Πρόγραμμα και η αναμόρφωσή του από τον εκπαιδευτικό Icon_minitimeΠεμ Φεβ 28 2019, 01:08

Θεματα χειμερινου εξαμήνου 2019
1ο θέμα- υποχρεωτικό
Ειχε ένα απόσπασμα από το αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου των μαθηματικών και από μία συνέντευξη μιας νηπιαγωγού και ζητούσε α) πως προσεγγίζει η νηπιαγωγός το ΑΠ και β) με ποια μοντέλο αναπτυξης του ΑΠ φαίνεται να ακολουθεί .
Να επιλέξουμε ένα από τα δύο
2ο θεμα
Είχε 2 ορισμούς και ζητουσε ποιες αντιλήψεις απηχούν και ποια από τις 2 διατρέχει το ελληνικό σχολείο.
3ο Θεμα
2 αποσπάσματα από το ΑΠ του νηπιαγωγείου σχετικα με τα μαθηματικα νομίζω και ζητούσε πως παρουσιαζεται ο ρόλος των μαθητών και αν εχουν δυνατότητα για αυτενέργεια οι εκπαιδευτικοί.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Το Αναλυτικό Πρόγραμμα και η αναμόρφωσή του από τον εκπαιδευτικό
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Εκπαιδευτικός και αναλυτικό πρόγραμμα
» Ιστοσελίδες με χρήσιμο εκπαιδευτικό υλικό
» Εκπαιδευτικό έργο - χρονικό πλάνο ακαδημαϊκού έτους
» Πρόγραμμα ERASMUS
» Τι είναι το Πρόγραμμα Erasmus;

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: