ΦόρουμΑρχικήΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Το Αναλυτικό Πρόγραμμα και η αναμόρφωσή του από τον εκπαιδευτικό

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
-Katerina-
Νήπιο
Νήπιο
avatar

Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 17 Ηλικία : 21

ΔημοσίευσηΘέμα: Το Αναλυτικό Πρόγραμμα και η αναμόρφωσή του από τον εκπαιδευτικό   Παρ Σεπ 07 2018, 07:49

Σεπτέμβριος 2018

Υπήρχαν 3 θέματα ανάπτυξης που απαιτούσαν κριτική σκέψη, όχι απλώς θεωρία και .επρεπε να επιλεχθούν τα 2

1. Προσωπική θεωρία του εκπαιδευτικού: Από τι αποτελείται και γιατί την θεωρείται σημαντική;
2. Υπήρχαν δύο ορισμοί για το ΑΠ (ένας από τον Stenhouse θυμάμαι) και έπρεπε να πούμε τι αντιλήψεις για το ΑΠ εκφράζονται μέσα από αυτούς. Επίσης έπρεπε να πούμε αν η πρακτική στην οποία αναφέρονταν είναι κατάλληλη για την προσχολική αγωγή.
3. Υπήρχαν 2 αποσπάσματα από ΑΠ για τα μαθηματικά στο νηπιαγωγείο και έπρεπε να πούμε πώς παρουσιάζεται ο ρόλος των μαθητών και αν φαίνεται πως έχουν δυνατότητα για αυτενέργεια η εκπαιδευτικοί.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Το Αναλυτικό Πρόγραμμα και η αναμόρφωσή του από τον εκπαιδευτικό
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: