ΤΕΑΠΗ Αθηνών
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΑρχικήLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 Λογικομαθηματικές σχέσεις

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
kdatou
Νήπιο
Νήπιο



Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 9 Ηλικία : 26

Λογικομαθηματικές σχέσεις Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Λογικομαθηματικές σχέσεις   Λογικομαθηματικές σχέσεις Icon_minitimeΤετ Ιαν 30 2019, 03:02

Υπάρχουν 5 θέματα τα οποία γράφετε όλα ( δεν εχουν όλοι τα ιδια, τα δικά μου ηταν )
Θέμα 1 : Ποια είναι η έννοια του αριθμού 2 στις ακολουθες εκφρασεις ;δηλ. αναλογα με το πχ γραφετε πληθικος , διατακτικος , αριθμός μέτρο και κωδικός αριθμός

Θέμα 2 : Ποια είναι τα στάδια που διανύουν τα παιδια μεχρι να μαθουν την ακολουθια των αριθμητικων λέξεων χωρις να κανουν λαθη;
2 είναι τα σταδια και τα γραφετε όπως τα εχει δωσει στο μαθημα (αποστηθιση και κατανόηση)

Θέμα 3: α.Απαρίθμηση και μετρηση μεγεθων.Ορισμοι του καθενος.και β.υπάρχει διαφορα μεταξύ τους(ναι) και ποια ;

Θέμα 4: Ποιο ειναι το βασικο χαρακτηριστικο του δεκαδικου συστήματος αριθμησης , το οποιο ειναι θεμελιωδες για τα παιδιά;( η αξία της θεσης κλπ.)

Θέμα 5 : Eιναι διαφορτικη ή ιδια η εννοια 3/4 στις εκφρασεις 3/4 ωρας και 3/4 των μαθητων του σχολείου ειναι κοριτσια ;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Λογικομαθηματικές σχέσεις
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013
» Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση
» Χωρικές σχέσεις και γεωμετρικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση
» Χωρικές σχέσεις και γεωμετρικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση
» Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: