ΦόρουμΑρχικήΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2011

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Admin
Διαχειριστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 885 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2011   Σαβ Μαρ 12 2011, 08:14

Οι ύλες των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://teaph-athens.forumgreek.com
KateDeathwish
Νήπιο
Νήπιο


Αριθμός μηνυμάτων : 1

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2011   Τρι Μαϊος 03 2011, 13:10

:)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Admin
Διαχειριστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 885 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2011   Τρι Μαϊος 03 2011, 13:14

Καλώς ήρθες!

Δεν έχουμε ακόμα την ύλη κάποιου μαθήματος... :D
Όταν βγουν θα αναρτηθούν.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://teaph-athens.forumgreek.com
Admin
Διαχειριστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 885 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2011   Τετ Μαϊος 04 2011, 11:10

ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εξεταστέα ύλη 2011
διδάσκων: N. Γογωνάς

ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ: OΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΕΙΣ
Αρκτική, Μέγιστη, Ελάχιστη Διγλωσσία. Εξισορροπημένη Διγλωσσία. Ημιγλωσσία. Διαλογική ευχέρεια και ακαδημαική γλωσσική ικανότητα. Πώς χρησιμοποιεί το άτομο τη διγλωσσία.

ΟΙ ΓΛΩΣΣΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΑΦΗ
Aτομική/Κοινωνική Διγλωσσία. Γλωσσική Διατήρηση-Μετακίνηση. Εθνογλωσσική Ζωτικότητα

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ

Είδη της παιδικής διγλωσσίας. Tαυτόχρονη και Διαδοχική πρόσκτηση της διγλωσσίας. Ο παράγοντας ηλικία. Εναλλαγή Κωδίκων. Τα παιδιά ως διερμηνείς

ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΕΥΦΥΙΑ
Η περίοδος των επιβλαβών συνεπειών για τη διγλωσσία. Η περίοδος των ουδετέρων συνεπειών για τη διγλωσσία H περίοδος των θετικών συνεπειών για τη διγλωσσία.

ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ

Η θεωρία της Ζυγαριάς. Η αναλογία του παγόβουνου. Η θεωρία των Οριακών Επιπέδων. Η θεωρία της Αλληλεξάρτησης των Γλωσσών.

ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΣΚΕΨΗ
Αποκλίνουσα και Δημιουργική Σκέψη. Μεταγλωσσική Συνείδηση. Επικοινωνιακή Ευαισθησία. Ανεξαρτησία/εξάρτηση από το πεδίο.

ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΙΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Μονόγλωσσες μορφές εκπαίδευσης. Ασθενείς μορφές δίγλωσσης εκπαίδευσης. Ισχυρές Μορφές Δίγλωσσης Εκπαίδευσης. Ερμηνείες της σχολικής αποτυχίας. Ειδικές ανάγκες και Δίγλωσση Εκπαίδευση. Αξιολόγηση και Δίγλωσσα Παιδιά.

ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΓΛΩΣΣΙΚΟΣ ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

Κείμενα προς ανάγνωση:

Βaker. C (2001) Eισαγωγή στη Διγλωσσία και τη Δίγλωσση Εκπαίδευση (επιμ. Μ. Δαμανάκης) Aθήνα: Gutenberg)
Τα κεφάλαια: 1,3,5,7,8,9,13,16.

Από την e-class : o φάκελλος: «Άρθρα προς Μελέτη».

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://teaph-athens.forumgreek.com
Admin
Διαχειριστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 885 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2011   Δευ Μαϊος 23 2011, 05:24

ΓΛΩΣΣΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΣΗ
Eξεταστέα ύλη 2010
διδάσκουσες: Μ. Κονδύλη & Δ. Κατή


A. Η επιστημονική μελέτη της γλώσσας:
• Μύθοι για τη γλώσσα: η απόσταση ανάμεσα στις καθημερινές και τις επιστημονικές αντιλήψεις για τα γλωσσικά φαινόμενα.
• Οι προεπιστημονικοί προβληματισμοί για τη γλώσσα.
• Βασικές αρχές της σύγχρονης γλωσσολογίας
• Η περιγραφή της γλώσσας: επίπεδα ανάλυσής της

Β. Κοινωνικές προσεγγίσεις της γλώσσας
• Ιστορική αλλαγή: Γιατί και πώς αλλάζουν οι γλώσσες;
• Γλωσσική ποικιλότητα: οι κοινωνικές, γεωγραφικές και περιστασιακές/λειτουργικές παραλλαγές
• Διγλωσσία/πολυγλωσσία

Κείμενα προς ανάγνωση:
1. Φάκελος βιβλιογραφίας (εμπεριέχει και διαφάνειες διαλέξεων και άλλα κείμενα). Η βασικότερη πηγή από την οποία θα ξεκινήσετε.
2. Ένα από τα συγγράμματα επιλογής: συμπληρώνουν διαλέξεις και φάκελο. Σε εκείνα τα σημεία μόνο που αφορούν τις παραπάνω θεματικές.
• Αρχάκης Α. & Κονδύλη Μ. (2004, β’ αναθ. έκδ.) Εισαγωγή σε ζητήματα κοινωνιογλωσσολογίας. Αθήνα: Νήσος.
• Κωστούλη-Μακράκη, Ν. (2001) Γλώσσα και κοινωνία. Αθήνα: Μεταίχμιο.

‘Οσοι/όσες δεν δικαιούνται σύγγραμμα ή φάκελο (κυρίως γιατί έχουν ήδη πάρει σε προηγούμενα έτη), μπορούν να ανατρέξουν για το πιο πρόσφατο υλικό διαλέξεων στην ιστοσελίδα http://eclass.uoa.gr (στο σχετικό μάθημα).


'Ισως προστεθεί και κάτι ακόμη ανάλογα με το τί θα καλυφθούν στις διαλέξεις. ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΝΕΟΤΕΡΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΡΧΕΣ ΙΟΥΝΙΟΥ.

Aπο το η-ταξη



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://teaph-athens.forumgreek.com
Admin
Διαχειριστής


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 885 Ηλικία : 25

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2011   Δευ Ιουν 06 2011, 03:17

ΥΛΗ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ

Ενότητα 1: Γενικό μέρος
(Σελ. 1-30 Ανάγνωση). Σελ. 30 έως τέλος κεφαλάιου πιο προσεχτικά.

Β΄: Ευρωπαϊκός χάρτης για μια ελάχιστη εκπαίδευση των δασκάλων σε θέματα αγωγής υγείας.

Ενότητα 2: Εισαγωγή στην ανθρώπινη διατροφή.

Ενότητα 3: Αγωγή Υγείας στην πρόληψη των καρδιαγγειακών Νοσημάτων.

Ενότητα 4: Αγωγή Υγείας στην πρόληψη του καρκίνου.
Β΄: Διατροφή και καρκίνος.

Ενότητα 5: Κάπνισμα και Υγεία.
Μερος Β΄: Μερικά κρίσιμα στοιχεία που αφορούν τα σχολικά προγράμματα πρόληψης του καπνίσματος (Ανάγνωση).

Ενότητα 9: Αγωγή Υγείας στην πρόληψη των Γενετικών Νοσημάτων.

Ενότητα 10: Εισαγωγή στην αγωγή της σχέσης των δύο φύλων.
Α΄. Οικογενειακός προγραμματισμός και σεξουαλική Αγωγή στην εποχή του AIDS.
Β΄. Τρόποι παρέμβασης στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο.

Ενότητα 11: Τρόποι
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://teaph-athens.forumgreek.com
 
Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2011
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Η ύλη των μαθημάτων-
Μετάβαση σε: