Θεωρίες μουσικής και κινητικής αγωγήςhttp://www.2shared.com/document/QFDeV7O7/601.htmlΓραπτές εξετάσεις: Οι διαλέξεις κατά τη διάρκεια των μαθημάτων καθώς και τα κείμενα που είναι αναρτημένα στην η-τάξη.
• Πίνακας της L. Green
• Σημειώσεις από το βιβλίο 'Παραδοσιακά Τραγούδια για παιδιά
• Επιμόρφωση και Μουσική Αγωγή, Μουσική Αγωγή και παιδαγωγικές ακαδημίες (Απόσπασμα από το βιβλίο 'Διδακτική Εμπειρία και Παιδαγωγική Θεωρία' )
• Άρθρο για τη φωνή, Κ. Τσαχουρίδης
• Φθογγονεύματα
• Πολιτισμός - Τέχνη: Θεωρητικό πλαίσιο και εκπόνηση δραστηριοτήτων
• Εθνομουσικολογία και Μουσική Εκπαίδευση. Διάλεξη Σοφίας Σβάρνα, Μουσικολόγου
• Ανθρώπινη φωνή και νέα μέσα. Διάλεξη Γεωργίας Τριανταφύλλου Μουσικολόγου
• Μουσικά παραδείγματα.pdf
• Παιδικά Τραγούδια Θράκης
• Τσαφταρίδης, Ν. (2000). Πόσο ελληνική είναι η ελληνική έκδοση του Orff-Schulwerk. Στο Περιοδικό Μουσική Εκπαίδευση, ειδική έκδοση Πρακτικά του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση. Vol 2. No 7. Φθινόπωρο 2000. σσ. 110-1
• Ακούγοντας Μουσική: Μια προσέγγιση μέσα από τον κόσμο των μεμβρανοφώνων
• http://www.nissos.gr/nea_more.asp?newId=63 Μουσική-Κίνηση-Λόγος (το γλωσσάρι)
Προφορικές εξετάσεις: τουλάχιστον 2 τραγούδια από όσα έχουν διδαχθεί κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.
Κατασκευές μουσικών οργάνωνhttp://www.2shared.com/document/InaHBeGg/602.htmlΤο θεωρητικό μέρος από τις διαλέξεις, κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, τα έγγραφα από την η-τάξη και τα όργανα που έχουν κατασκευαστεί.
Κρουστά μουσικά όργανα και ηχογόνες πηγές. Μια παιδαγωγική προσέγγιση της μουσικής (Εργαστήριο)http://www.2shared.com/document/rZh8u22K/606.htmlΗ ύλη περιλαμβάνει:
• Τη γνώση, χρήση και εφαρμογή των α) λέξεων μέτρου, β)ρυθμικών συλλαβών, γ)αξιών και δ) συλλαβών παιξίματος
• Παίξιμο σε ομάδες 3 ατόμων (ξυλάκια, bendir) ρυθμών οι οποίοι έχουν διδαχθεί στην διάρκεια του εξαμήνου από το βιβλίο «Το τουμπελέκι και οι ρυθμοί του» του Λευτέρη Παύλου. Όποια ομάδα θέλει μπορεί να ετοιμάσει μια «σουϊτα 3 ρυθμών» δικής τους επιλογής (επιλογή τριών ρυθμών από το βιβλίο τα οποία θα τα παίξουν ως ένα κομμάτι χωρίς να υπάρξει κενό από τον έναν ρυθμό στον άλλον).
• Γραπτή εξέταση dicteé με τις αξίες που έχετε διδαχθεί
1. q= n= Ee= y = Q = m = M = O= o
2. eqe= h= t = qq
Το (1.) αντιστοιχεί σε μία μονάδα (παλμό ή μέρος του μέτρου) και το (2.) σε δυο μονάδες (παλμούς ή μέρη του μέτρου)