Προφορικος λογος στην αναπηρία 1
40 ερωτήσεις: Ειχε τους ορισμους και ζητουσε να πουμε σε ποια διαταραχη αναφερονται, κάποια συμπτωματα διαταραχων και κυρίως Σ-Λ, ουσιαστικά αφορούσε ορισμούς και συμπτώματα των διαταραχών
Προφορικός λογος στην αναπηρία 2
40 ερωτησείς- Εβαλε από 2 εκπαιδευτικούς στόχους όλων των διαταραχών λόγου, Σ-Λ περισσότερο για συνδιασμούς αναπηριών και τι εκπαιδευτικό στοχο εχουν ή τι διαφοροποιημένη δραστηριότητα αναπτύσσουμε (πχ για ένα παιδί με νοητική αναπηρία και δυσαρθρία δίνουμε εμφαση στην εννοιολογική πλαισίωση της δραστηριότητας;) και κατι άλλες ερωτησεις τύπου
Χαρακτηριστικά φωνης, προσωδίας, απτικό δακτυλικό αλφάβητο, γιατι στη νοητική αναπηρία καθυστερει η εξελιξη της γλώσσας, ηχολαλιά και σε ποιες αναπηρίες εμφανίζεται, ποια διαταραχή θεωρουμε ποια δύσκολη εκπαιδευτικα και γιατι, γιατι στη κινητικη και αισθητηριακή αλαλία δε μπορουμε να χρησιμοποιήσουμε νοηματικη γλώσσα, ποια είναι τα γλώσσικά μέσα στη δομη του λόγου, δομή και περιεχομενο το εννοούμε, αν ο εκπαιδευτικος φροντιζει για την τοποθετηση των σωστών αρθρωτικών θέσεων, αν κανει διάγνωση της διαταραχής του λόγου ο εκπαιδευτικός.