ΤΕΑΠΗ Αθηνών
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΑρχικήLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 Γραπτός Λόγος, Κοινωνία και Νόηση

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
-Katerina-
Νήπιο
Νήπιο
-Katerina-


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 17 Ηλικία : 27

Γραπτός Λόγος, Κοινωνία και Νόηση Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Γραπτός Λόγος, Κοινωνία και Νόηση   Γραπτός Λόγος, Κοινωνία και Νόηση Icon_minitimeΤετ Φεβ 15 2017, 03:57

Φεβρουάριος 2017

Το μάθημα εξετάζεται με 20 ερωτήσεις Σ-Λ με αρνητική βαθμολόγηση.

Όπως καταλαβαίνετε δεν θυμάμαι τις εκφωνήσεις ακριβώς αλλά πιστεύω πως έχω συγκρατήσει το νόημα της κάθε ερώτησης:

1. Η φωνολογική επίγνωση δεν χρειάζεται να προηγηθεί από τη διδασκαλία του αλφάβητου
2. Ο αναδυόμενος γραμματισμός είναι η διδασκαλία του γραπτού λόγου στα νήπια
3. Σύμφωνα με τις σύγχρονες παιδαγωγικές, η εκμάθηση του γραπτού λόγου επιτυγχάνεται πιο αποτελεσματικά όταν δεν υπάρχει ανεξάρτητο μάθημα γλώσσας αλλά γίνεται ταυτόχρονα με άλλα γνωστικά αντικείμενα
4. Δυσλεκτικοί ονομάζονται όλοι όσοι έχουν προβλήματα με τη γραφή και ανάγνωση (σύμφωνα με την επιστήμη)
5. Η τηλεόραση είναι από τις πιο βασικές πηγές εξοικείωσης με το γραπτό λόγο για τα νήπια
6. Σύμφωνα με το ελληνικό αναλυτικό πρόγραμμα για το νηπιαγωγείο, επιβάλλεται επαφή με το αλφάβητο πριν την επαφή με τα γραπτά κείμενα
7. Ο μαζικός γραμματισμός εγγυάται τη δημοκρατία
8. Η φορά της ανάγνωσης από τα αριστερά στα δεξιά είναι αυτονόητη για τα παιδιά και δεν χρειάζονται υπόδειξη
9. Ο προφορικός λόγος είναι συνήθως απροσχεδίαστος σε σχέση με το γραπτό
10. Τα νήπια αρχικά πιστεύουν πως μόνο τα ουσιαστικά γράφονται
11. Οι μεταρρυθμίσεις στην ορθογραφία δεν χρειάζονται
12. Η πιστότητα του ελληνικού αλφάβητου με την προφορά της γλώσσας είναι η τελειότερη λόγω της μακράς ιστορίας της
13. Σύμφωνα με το ρεύμα της αναγνωστικής ετοιμότητας, προτεραιότητα για την εκμάθηση του γραπτού λόγου έχει η διδασκαλία του αλφάβητου
14. Τα παιδιά κατανοούν πρώτα τον ήχο των λέξεων και μετά το νόημα
15. Η τούρκικη γλώσσα είναι διαφανής, η αγγλική αδιαφανής και η ελληνική μέσης διαφάνειας
16. Ο περιβαλλοντικός γραπτός λόγος αφορά το λόγο σχετικά με την περιβαλλοντική συνείδηση
17. Είναι απαραίτητη η εκμάθηση των δεξιοτήτων χρήσης κειμένων σε όλες τις βαθμίδες
18. Στις πρώτες απόπειρες γραφής, τα νήπια γράφουν αρχικά αλφαβητικά και μετά συλλαβικά
19. Όταν ένα νήπιο γράφει "μνια" αντι για "μια" πρέπει να διορθώνεται επειδή είναι σύμπτωμα πιθανών μελλοντικών προβλημάτων με το γραπτό λόγο (κάπως έτσι)
Την 20η ερώτηση δεν τη θυμάμαι, συγγνώμη
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Γραπτός Λόγος, Κοινωνία και Νόηση
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Γραπτός λόγος, κοινωνία και νόηση
» Γλώσσα, κοινωνία και νόηση
» Γλώσσα, Κοινωνία και Νόηση
» Ο προφορικός και ο γραπτός λόγος στην αναπηρία Ι & ΙΙ
» Ο προφορικός και γραπτός λόγος στην αναπηρία

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: