ΤΕΑΠΗ Αθηνών
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΑρχικήLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 Διγλωσσία και εκπαιδευση- Κατη

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
magia
Νήπιο
Νήπιο



Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ηλικία : 28

Διγλωσσία και εκπαιδευση- Κατη Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Διγλωσσία και εκπαιδευση- Κατη   Διγλωσσία και εκπαιδευση- Κατη Icon_minitimeΔευ Ιαν 22 2018, 04:06

Θεματα Ιουνιου 2017
Οπως ολα τα μαθηματα της Κατη, ειναι 20 ερωτησεις Σ-Λ με αρνητική βαθμολογια..
Οι προτασεις ειναι στο περιπου, οπως τις θυμομουν, τα θεματα ηταν παρομοια με του Σεπτεμβριου..Οι απαντησεις ειναι συμφωνα με τη δική μου κριση για οσους αφησαν το μαθημα τελευταια στιγμη thumbs uo
1) Τα σχολεια επιλεγουν να διδαξουν τις πλουσιοτερες ξενες γλωσσες. Λ
2) Εμβαπτιση ειναι οταν ο δασκαλος μαθαινει στο παιδι τη γλωσσα του σχολειου αλλα του επιτρεπει να μιλαει στη δική του. Σ
3) Η αναγκη για πολυγλωσσια γεννηθηκε τα τελευταια ετη, εξαιτιας της μεταναστευσης. Λ
4)Οι διγλωσσο ιχρησιμοποιουν καθε γλωσσα σε διαφορετικες περιστασεις. Σ
5) Αφαιρετική ειναι η διγλωσσια των φτωχων παιδιων των μειονοτητων, μπαινοντας στο σχολειο και μαθαινοντας τη γλωσσα του. Σ
6)Στη μεταβατική διγλωσση εκπαιδευση τα παιδια δισασκονται πρωτα τη γλωσσα του σχολειου. Λ
7) Οι χαμηλες επιδοσεις των φτωχων παιδιων των μειονοτητων δειχνουν οτι η διγλωσσια συσκολευει τη μαθηση. Λ
8) Απο το μεσοπολεμο, αρχισαν να μπαινουν τα θεμελια για τις γλωσσες των μειονοτητων και οχι απο τα τελη του 20ου αιωνα. Σ
9) Για να μαθει ενα παιδι που μιλαει αλλη γλωσσα καλυτερα τη γλωσσα της χωρας πρεπει να διδασκεται τη γλωσσα αυτη ως πρωτη και οχι ως δευτερη. Λ
10) Οι επιστημονες υποστηριζουν οτι καλως οι εκαπιδευτικοι λενε στους γονεις να μιλανε στο σπιτι τη γλωσσα του σχολειου. Λ
11) Απο τα τελη του 90, το σχολειο προωθει οχι την αφομοιωση αλλα την ενσωματωση των μειονοτητων. Λ
12) Η επιστημη ονομαζει διγλωσσους αυτους που χρησιμοποιουν εξισου τις δυο γλωσσες. Λ
13) Ειναι ευκολο να καταγραψουμε ποσες και ποιες γλωσσεις υπαρχουν σε μια κοινωνια. Λ
14) Η εμβυθιση ειναι ο πιο αποτελεσματικός τροπος αφομιωσης των μειονοτητων. Σ
15) Οταν δυο γλωσσες μιλουνται στην ιδια περιοχη δεν υπαρχει προβλημα διατηρησης τους οπως πχ η ελληνικη που εμεινε απαραλαχτη παρα τον επηρεασμο της απο την τουρκικη. Λ
16) Μια γλωσσα κινδυνευει να χαθει ή να ελαττωθει οταν δανειζεται συνεχως λεξεις απο μια αλλη. Λ
17) Τα πετυχημενα διγλωσσα προγραμματα απαιτουν διγλωσσους καθηγητες. Σ
18) Η ουγγρική θεωρειται δευτερη γλωσσα για τους Ελληνες. Λ
19) Με τον ορο "δικαιωματα μειονοτητων" εννοουμε απλα το δικαιωμα ελευθερης χρησης της γλωσσας. Λ
20) Ο πιο καινοτομος τροπος για ενταξη γλωσσων των μειονοτητων ειναι να διδασκονται μαθηματαστις γλωσσες αυτες σε ολους (ανοιχτα για ολους). Σ
και μια προταση για πρωιμη/ οψιμη διλωσσια? κατι τετοιο σχετικο με τις κατηγοριες σχετικα με την ηλικια
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Διγλωσσία και εκπαιδευση- Κατη
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Διγλωσσία και εκπαίδευση
» Γλώσσα, Κοινωνία και Νόηση
» Πρακτικές ασκήσεις στην περιβαλλοντική εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη
» Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη (Εξετάσεις Φεβρουαρίου 2018)
» Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: