ΤΕΑΠΗ Αθηνών
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΑρχικήLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΙΙ

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Xristina T
Νήπιο
Νήπιο



Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 7 Ηλικία : 27

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΙΙ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΙΙ   ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΙΙ Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 01 2018, 08:14

Εαρινό εξάμηνο 2018

A) Μετάφραση του κειμένου "Writing a Lesson Plan" από το Unit 11, Book 2, σελίδα 24.

B) Ερωτήσεις σύντομης ανάπτυξης σύμφωνα με το κείμενο: "What is the purpose of the text?", "Why should you show your lesson plan to other teachers?", "What should a lesson plan include?".

C) Αντιστοίχιση λέξεων με τη σημασία τους: philosophy, separation-anxiety, walk through, supervision, participation, schedule, imaginative, feedback, rehearse, soothing.

D) Write a lesson plan on a well-known fairytale of your choice making sure that you include at least one activity to accompany the story that helps children demonstrate basic critical thinking skills and one to check student comprehension. (150-200 λέξεις)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΙΙ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Επιστημονική Ορολογία και Κείμενα 2

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: