ΤΕΑΠΗ Αθηνών
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΑρχικήLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 Υλικα & δραστηριοτητες διδασκαλιας μαθηματικων Ι (Μισαηλιδου)

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
kdatou
Νήπιο
Νήπιο



Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 9 Ηλικία : 26

Υλικα & δραστηριοτητες διδασκαλιας μαθηματικων Ι (Μισαηλιδου) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Υλικα & δραστηριοτητες διδασκαλιας μαθηματικων Ι (Μισαηλιδου)   Υλικα & δραστηριοτητες διδασκαλιας μαθηματικων Ι (Μισαηλιδου) Icon_minitimeΠεμ Ιουν 27 2019, 09:47

Ειχε 5 θεματα που τ απανταμε ολα :

1) Τι σημαινει/ειναι υλικα και μεσα στη διδασκαλια ;
2)
α.Υπαρχουν 2 αντιθετες τασεις στη μαθηματικη εκπαιδευση, ποιες ειναι ;
β. γραψτε 5 ερευνητες/παιδαγωγους που επινοησαν , χρησιμοποιησαν υλικα με νεους τροπους (ονοματα μονο)
3)
α.τι ειναι η μαθηση στον κονστρουκτιβισμο;
β. χρηση υλικων κ μεσων στον »
4) τι υλικο και πως θα χρησιμοποιοσα στο νηπιαγωγειο για να μαθουν τα παιδια τους αριθμους απο το 6 εως 10;
5) » » » » για να μαθουν την ισοδυναμια στα κλασματα ;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Υλικα & δραστηριοτητες διδασκαλιας μαθηματικων Ι (Μισαηλιδου)
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Θέματα ιστορίας και φιλοσοφίας των μαθηματικών
» Υλικά και δραστηριότητες της διδασκαλίας μαθηματικών Ι
» Βασικές έννοιες μαθηματικών
» Βασικές έννοιες μαθηματικών
» Θέματα ιστορίας και φιλοσοφίας των μαθηματικών

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Xρήσιμες πληροφορίες :: Θέματα εξετάσεων-
Μετάβαση σε: