ΤΕΑΠΗ Αθηνών
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΑρχικήLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2012-2013

Πήγαινε κάτω 
4 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
PenyPN
Έφηβος
Έφηβος
PenyPN


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 80 Ηλικία : 30

Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2012-2013 - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2012-2013   Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2012-2013 - Σελίδα 2 Icon_minitimeΠαρ Φεβ 01 2013, 02:15

EΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ANAΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

Γενικά για την ανάπτυξη ικανοτήτων γλωσσικής επικοινωνίας στο παιδί
• Η απόσταση ανάµεσα στις καθηµερινές αντιλήψεις για τις ικανότητες γλωσσικής
επικοινωνίας των παιδιών και στις επιστηµονικές.
• ‘Εννοιες απαραίτητες για την περιγραφή της γλωσσικής ανάπτυξης: π.χ.
γλωσσικές και επικοινωνιακές ικανότητες και οι επιµέρους τοµείς τους
• Θεωρητικές αντιπαραθέσεις για τη µάθηση της γλώσσας

Ανάπτυξη γλωσσικών ικανοτήτων: Οι ρίζες της γλώσσας στον πρώτο χρόνο της ζωής
και η ανάπτυξή της σε διάφορα επίπεδα από το δεύτερο χρόνο και µετά
• Η προλεκτική περίοδος του πρώτου χρόνου της ζωής
• Ανάπτυξη φωνολογικών ικανοτήτων: αντίληψη οµιλίας και άρθρωση
• Ανάπτυξη γραµµατικής: γραµµατικές κλίσεις (µορφολογία) και σύνταξη
• Ανάπτυξη σηµασιολογική: κυρίως το λεξιλόγιο

Ανάπτυξη επικοινωνιακών ικανοτήτων:Χρήση και κατανόηση ποικίλων ειδών λόγου
(από τη συνοµιλία έως το αφήγηµα και το επιστηµονικό δοκίµιο) που εκπληρώνουν
διαφορετικούς σκοπούς σε διαφορετικές περιστάσεις. Πραγµατολογικές, κειµενικές
και κοινωνιογλωσσικές ικανότητες. ‘Εµφαση στην ανάπτυξη αφηγηµατικών
ικανοτήτων.

Ζητήµατα γλώσσας και εκπαίδευσης:
• Οι γλωσσικές-επικοινωνιακές ικανότητες των παιδιών: ποιοι παράγοντες τις
καθορίζουν.
• Ποια µπορεί να είναι η συµβολή της εκπαίδευσης στην ανάπτυξη των παραπάνω
ικανοτήτων; Πώς συντηρούνται ή αλλάζουν οι κοινωνικές ανισότητες µέσα από
τον τρόπο που χρησιµοποιείται η γλώσσα στο σχολείο;

‘Εµφαση για ανάγνωση στο φάκελο βιβλιογραφίας (εµπεριέχει τις διαφάνειες
των διαλέξεων) και στα σχετικά µε την παραπάνω ύλη σηµεία του συγγράµµατος
που επιλέξατε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
PenyPN
Έφηβος
Έφηβος
PenyPN


Θηλυκό
Αριθμός μηνυμάτων : 80 Ηλικία : 30

Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2012-2013 - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2012-2013   Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2012-2013 - Σελίδα 2 Icon_minitimeΚυρ Φεβ 03 2013, 05:04

Μαθημα: Επιστήμες της Αγωγής ΙΙ, γ΄ εξάμηνο
Χειμερινό Εξάμηνο 2012-13

1. Παιδαγωγικά Θέματα

Βιωματική προσέγγιση – μέθοδος project
To κίνητρο στην εκπαίδευση
Εργασία σε ομάδες
Διαθεματική προσέγγιση
Διαφοροποιημένη παιδαγωγική
Προσωπική εκπαιδευτική θεωρία
Βιβλιογραφία:
J. Houssaye (επ.) (2000). Δεκαπέντε παιδαγωγοί-σταθμοί στην ιστορία της παιδαγωγικής σκέψης. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Κλειδιά & Αντικλείδια: www.kleidiakaiantikleidia.net
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2012-2013
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012
» ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2016
» Ύλη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2010-11
» Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2013
» Ύλη μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2012

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΤΕΑΠΗ Αθηνών :: Τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής Στην Προσχολική Ηλικία Αθηνών :: Η ύλη των μαθημάτων-
Μετάβαση σε: