Θέματα Ιουνίου 2013 (εμβόλιμη εξεταστική)
Διδάσκων: κ. Χασάπης
1) Ποιά είναι η διαφορά της έννοιας «επιφάνειας» και «εμβαδόν»
2) Ποιά είναι τα τρία βασικά στάδια ανάπτυξης της μέτρησης του μήκους
3) Ποιά είναι τα επίπεδα της συγκρότησης και της ανάπτυξης της γεωμετρικής σκέψης από τα παιδιά κατά τους Van Hiele
4) Ποιές είναι οι πέντε φάσεις της μαθησιακής διαδικασίας, για να πάει το παιδί από το ένα επίπεδο στο επόμενο
5) Ποιά είναι η βασική διαφορά της κεντρικής από την παράλληλη προβολή
6) Ένα παιδί κοιτάζεται στο καθρεύτη και παρατηρεί το είδωλο του. Ποιά είναι η σχέση που αντικατοπτρίζει τη σχέση του παιδιού με το είδωλο. Ποια στοιχεία του παιδιού μένουν αναλλοίωτα και ποιά αλλάζουν
7) Τι διαφορά έχουν η αίσθηση του χώρου από την αντίληψη του χώρου
8) Ποια η διαφορά των τοπολογικών σχέσεων από τις γεωμετρικές σχέσεις
9) Σε ένα σχήμα φαίνονται 2 σχηματισμένες γραμμές με σπίρτα, ίσου μήκους, στη μία τα σπίρτα υπάρχουν σε ευθεία γραμμή και στην άλλη σε τεθλασμένη. Η ερώτηση είναι γιατί το παιδί τεσσάρων χρονών, όταν του ζητηθεί να τις συγκρίνει, θα δηλώσει πως η πρώτη γραμμή (ευθεία) είναι πιο μακριά.
10) Ένα παιδί τεσσάρων χρονών βλέπει μια εικόνα με ένα κύκλο, ένα οβάλ κύκλο, ένα κυκλικό σχήμα σα μπανάνα και μια καμπύλη γραμμή.(προσωπικά τον έχω ικανό να το χει λάθος) Η ερώτηση είναι γιατί το παιδί περιγράφει τα παραπάνω ως στρογγυλά.